Od kiedy do mediów dotarła wieść, że Adele rozstała się z mężem paparazzi próbują uzyskać zdjęcie gwiazdy. Wokalistka ma jednak doświadczenie w unikaniu fotografów i przez wiele miesięcy nikt nie wiedział co się dzieje z Brytyjką. Dopóki do sieci nie trafiły zdjęcia 31-latki. Najpierw na instagramie pojawiło się ujęcie Adele z imprezy bożonarodzeniowej, gdzie już było widać, że gwiazda sporo schudła. Potem na Twitterze zamieszczono ujęcia ze wspólnych wakacji Adele z Jamesem Cordenem i Harry'm Styles'em na wyspie Anguilla. Lexi Larson, 19-letnia fanka, w rozmowie z magazynem People ujawniła, że Adele przyznała się do schudnięcia aż 45 kilogramów. Początkowo zastanawiano się, czy gwiazda nie zmaga się z jakąś chorobą albo depresją po rozpadzie związku z Simonem Koneckim. Prawda była zupełnie inna - Adele przeszła na dietę i zaczęła ćwiczyć. Teraz znów jest głośno o piosenkarce, a to za sprawą Kingi Rusin. Prezenterka TVN opublikowała ujęcie z laureatką Grammy na swoim instagramie. Gwiazda jest  nie do poznania! 

Dieta Gwyneth Paltrow. Aktorka stosuje pewną kontrowersyjną metodę [diety gwiazd] >>

Adele schudła 45 kilogramów. Wygląda teraz zupełnie inaczej [diety gwiazd]

Jak to zrobiła? Adele postanowiła zmienić swoje życie. Anonimowe źródło magazynu People podaje, że Brytyjka przeszła na rygorystyczną dietę oraz zdecydowała się na "cross-training" oraz Pilates. Nie chodzi o kwestie związane tylko i wyłącznie z wyglądem. Celebrytka chce być po prostu zdrowa dla siebie i swojego 7-letniego syna Angelo. "Łatwo skupić się tylko na fizycznej transformacji, ale chodzi o coś więcej. Adele dotarła do momentu, kiedy przestała czuć się dobrze. Wiedziała, że musi coś zmienić, bo chce być zdrową mamą. (...) Nigdy nie chodziło o utratę wagi. To nastąpiło ponieważ przestała pić alkohol i je więcej zdrowego jedzenia. (...) Jest teraz bardziej pewna siebie, ubiera się inaczej i wydaje się być bardziej szczęśliwa."

Czym jest "cross-training"? To trening łączący w sobie elementy gimnastyki sportowej, lekkoatletyki czy ćwiczeń z obciążeniem (sztangi lub kettle), który ma podnieść wydolność organizmu (a dokładnie poprawić pracę układu naczyniowo-sercowego i oddechowego), wzmocnić mięśnie oraz zwiększyć koordynację ruchową. To idealne rozwiązanie dla osób trenujących tylko jedną dyscyplinę sportu. Urozmaicenie aktywności fizycznej pomoże pomoże rozwinąć nieaktywne wcześniej mięśnie. "Cross-training" jest intensywny, ale również odznacza się sporą zmiennością - ten typ ćwiczeń na pewno szybko się nie znudzi. Na dodatek, wystarczy 30 min trzy razy w tygodniu, żeby uzyskać pierwszy efekt, a sam trening nie potrzebuje specjalistycznego sprzętu. Adele uprawia również pilates, mający "rozciągnąć" mięśnie, poprawić postawę ciała - wzmocnić mięśnie głębokie oraz zmniejszyć poziom stresu. Ten system ćwiczeń inspirowany jest jogą, tai-chi, gimnastyką oraz baletem. Zapoczątkował go niemiecki sportowiec, Joseph Pilates w latach 20. ubiegłego wieku.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Adele (@adele) Gru 23, 2019 o 11:32 PST