Od pewnego czasu luksusowe domy mody próbują swoich sił w świecie sportu. Giorgio Armani projektuje stroje dla narciarzy, ambasadorem męskiej kolekcji Tommy Hilfiger jest Lewis Hamilton, gwiazda Formuły 1, a Stella McCartney od lat projektuje dla adidas. Ta ostatnia marka właśnie nawiązała kolejną niezwykłą współpracę, tym razem ze znanym włoskim brandem. Chodzi o Missoni. "Seria podkreśla precyzję wykonania i kunszt rzemieślniczy obu marek. Inspiracją do jej powstania był wizjonerski charakter założyciela adidas Adiego Dasslera oraz współtwórcy Missoni" - możemy przeczytać w informacji prasowej. Co znajdziemy w limitowanej kolekcji adidas x Missoni? 

adidas x Missoni. Zobacz limitowaną kolekcję butów i ubrań!

adidas x Missoni to połączenie bogatej historii tej niemieckiej firmy z dobrze nam znanym włoskim dizajnem. Multikolor i niezwykłe printy - te elementy od lat wyróżniają Missoni na tle innych marek luksusowych. A czy wiedzieliście, że Ottavio Missoni, założyciel marki, w młodości tuż przed II wojną światową specjalizował się w biegu na 400 metrów? Wziął nawet udział w Igrzyskach Olimpijskich w Londynie (1948). Włoch zajął się modą dopiero na początku lat 50. ubiegłego wieku. "Kapsuła adidas x Missoni łączy estetykę marki z Varese z ergonomicznym podejściem projektowym brandu z trzema paskami. W efekcie linia stanowi fuzję stylu i sportowego DNA." Co to oznacza? Słynne buty Ultraboost pojawią się w nowej odsłonie, a dokładnie w trzech wersjach kolorystycznych. Ich kolor, a dokładnie wzór "flame", powstał na bazie techniki przestrzennego barwienia tkanin, używanej właśnie przez Missoni. Spokojnie, Ultraboosty nie tylko będą stylowo wyglądały - w podeszwie "zastosowano technologię adidas, czyli responsywną piankę BOOST, zapewniającą biegaczom maksymalny zwrot energii przy każdym kroku".

Oprócz butów Ultraboost, w kolekcji adidas x Missoni znajdziemy również linię ubrań. I to w wersji unisex. Są to m.in. kurtki PHX, t-shirty Primeknit CRU, czy szorty Marathon 10. Wszystko dostępne jest w dwóch wersjach kolorystycznych - multikolor oraz black & white.

"Współpraca z Missoni jest bardzo bliska naszym sercom. Założyciele obu marek zbudowali je na tych samych wartościach - innowacyjności, kreatywności i wysokiej jakości rzemiośle. Połączenie ich inspirujących historii we wspólnej kolekcji kapsułowej było dla nas świetnym doświadczeniem. Praca zespołów obu marek idealnie się zazębiała, przenosząc nasze atuty na kompletnie inny poziom" - przyznał Craig Vanderoef, Senior Director Global Product w marce adidas Running.

Linia adidas x Missoni trafi do sprzedaży 24 kwietnia - tego dnia będzie dostępna jedynie na stronie internetowej Missoni, a dzień później trafi na adidas.com. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Missoni (@missoni) Kwi 23, 2019 o 9:55 PDT