W tej kolekcji zakochałyśmy się już na treningu u Kasi Bigos. Trenerka jako jedna z pierwszych mogła założyć genialny, pomarańczowo-czarny set ze stanikiem, który z miejsca chciała mieć każda podopieczna Kasi. 

Kolekcję Reebok MYT zaprojektowała Morgen Kohn. Fasony charakteryzują się odważnymi wzorami i kontrastowymi blokami kolorystycznymi. Każdy, naprawdę każdy element linii jest na tyle uniwersalny, że można go nosić zarówno na siłownię, jak i na co dzień.

„Nowa kolekcja jest nie tylko wyjątkowo nowoczesna, ale również inspirowana elementami z dziedzictwa marki. Są to ubrania, w których praca spotyka się z siłownią, a sport ze stylem” – dodaje Morgen Kohn.

W kampanii sfotografowano europejskie miasta: Londyn, Berlin i Paryż a na ich tle mocne, niezależne dziewczyny. Wśród nich jest główna bohaterka - Jourdan Dunn, ikona stylu, która świetnie odnajduje się w miejskiej modzie i kulturze a także przy każdej okazji kibicuje kobietom i inspiruje je do działania.

„Nowa kampania jest połączeniem mody, sportu, niezależności i indywidualności – czyli wszystkich tych rzeczy, które są dla mnie wyjątkowo ważne. Jej celem jest zachęcanie kobiet do bawienia się modą, posiadania własnego stylu i bycia sobą. Dla mnie budowanie tej pewności siebie zaczyna się na siłowni i jest obecne w każdym aspekcie mojego życia. Wszystko zaczyna się od uwierzenia w siebie i wygenerowania energii do osiągania rzeczy niemożliwych” - mówi Jourdan.

Kolekcję Reebok MYT obejrzycie w galerii. Jest już dostępna w salonach Go Sport.