Elegancki minimalizm na Mokotowskiej

Elegancki minimalizm - tak w dwóch słowach najszybciej definiujemy styl MAKO. Anna Sękowska, właścicielka marki, stawia na gustowny minimal. Dobrze odszyte torby i torebki, kowbojki z jakościowej, włoskiej skóry, zgrabnie skrojone portfele i etui na karty płatnicze o prostym designie podbiły nasze serca. Z chęcią śledzimy też wystrój w warszawskim butiku MAKO na Mokotowskiej. Ostatnio pokazywaliśmy Wam pop-up marki w mocno letniej, limonkowej odsłonie i kwiatową kompozycja w roli głównej. A teraz możemy oglądać nową, zimową odsłonę butiku MAKO. Minimalistyczną, monochromatyczną i jak zawsze elegancką. 

Zobacz także: Limonkowe wnętrze letniego pop-upu MAKO

Monochromatyczny wystrój w MAKO

Za nowy monochromatyczny wystrój odpowiadają tu projektantki Anna Marcinkowska-Ziętek oraz Paulina Świst z ArchiWisła. Kolorystyka? Śnieżna biel i czerń niczym z upierzenia kruków. W projekcie nowego wnętrza architektki postanowiły przenieść klientów do zimowego świata, nawiązując do nowej kolekcji, która główny nacisk stawia na neutralne kolory, surowy minimalizm w wersji “noir” oraz zabawę formą. Na białych stolikach i i ławach kontrastowo ustawiono czarne bestsellery od MAKO. Na czarnej ladzie z ryflowanym frontem stanęły szklane wazony, a w nich białe dalie.  - Inspiracją do stworzenia projektu stały się ponadczasowe modele torebek i butów MAKO. Zależało nam nam, aby wnętrze stanowiło idealne tło dla sezonowych kolekcji w stonowanych kolorach. Neutralna kolorystyka stała się naturalnym wyborem, aby wzrok przyciągały przede wszystkim produkty MAKO. Jedyny mocniejszy akcent we wnętrzu stanowi okazały żyrandol z płatków z masy perłowej. Oświetla wyspę z produktami z najnowszej kolekcji, przykuwając uwagę nawet zza witryny - podkreślają zgodnie Anna Marcinkowska-Ziętek i Paulina Świst/ArchiWisła.

Zobacz także: Wnętrze tygodnia: dom w Magdalence projektu ArchiWisła