Rosnący rynek e-commerce i zmiana nawyków zakupowych Polaków tworzy zupełnie nowe możliwości dla branży wnętrzarskiej. Coraz więcej osób w naszym kraju decyduje się na zakup mebli i dekoracji z pomocą Internetu, ale wielokrotnie nie mogą być do końca przekonani o jakości i oryginalności wybieranych produktów. W tym miejscu pojawia się desho–pomysł, który od wielu lat dojrzewał w głowie CEO i założycielki sklepu, Kasi Ptak.–Tworząc desho chcę nie tylko sprzedawać, ale także przez odpowiedni dobór towarów przybliżać Polakom dobry design i jego walory. Chcemy wokół sklepu tworzyć społeczność,łączącą odbiorców, projektantów czy producentów, z którymi wspólnie będziemy poszerzać ogólną wiedzę o designie.–mówi Kasia. Niezależnie od tego czy ktoś dopiero zaczyna przygodę z designem czy jest prawdziwym koneserem meblarskiej sztuki, w desho na pewno znajdzie coś dla siebie. Jednym z głównych przekazów platformy internetowej jest jej ogólnodostępność. Szeroka gama cen sprawia, że w desho każdy znajdzie coś dla siebie, będąc jednocześnie spokojnym o jakość i dbałość wykonania. Produkty zostały podzielone na następujące kategorie–meble, kuchnia,dekoracje, oświetlenie, materiały wykończeniowe oraz selected design, czyli strefy dobrze znanej z targów Warsaw Home & Contract.

Platforma desho to oczywiście nie tylko marki znane z Warsaw Home & Contract. Sklep jest otwarty na współpracę z firmami gwarantującymi ściśle określoną jakość produktów oraz młodymi, zdolnymi projektantami, których wspiera we wchodzeniu na wyższy poziom. W kolejnych fazach rozwoju desho planuje dystrybuować marki, których na polskim rynku wciąż brakuje, a pierwsze szczegóły tych działań poznamy już na przestrzeni najbliższych kilku miesięcy. Wracając do samych targów–choć desho i Warsaw Home & Contract to osobne projekty–sklep ściśle współpracuje z wydarzeniem i będzie miał swój showroom podczas zbliżającej się edycji, która odbędzie się 27-30 października w Ptak Warsaw Expo.

Prezentacja produktów jest również wzbogacona o inspirujące moodboardy, zdjęcia aranżacyjne, a już niebawem także o modele 3D, które znacznie ułatwią korzystanie ze sklepu przez architektów i biura projektowe. Co więcej, desho posiada własne, bardzo dobrze wyposażone studio fotograficzne, w którym wykonywane są zarówno packshoty jak i zdjęcia aranżacyjne.Sklep zostanie uruchomiony dla klientów 14 września, rozpoczynając tym samym drogę desho do kolejnych ambitnych celów. Tuż po otwarciu zostaną rozpoczęte prace nad portalem dla projektantów oraz architektów, certyfikacją firm pod kątem ekologii, a także przygotowaniem do ekspansji na rynki zagraniczne.Platforma desho mierzy wysoko i dzięki ciągłemu rozwojowi będzie dążyć do promocji polskiego designu w całej Europie.