David Bowie, legendarny muzyk, który zmarł w 2016 roku, jest teraz w wyjątkowy sposób wszechobecny w nowojorskim metrze. Jego podobizny zdobią ściany i schody na stacji Broadway-Lafayette. Są nawet na biletach! Na stacjach pojawiły się także mapy z zaznaczonymi miejscami o wyjątkowym dla muzyka znaczeniu. Skąd właściwie ten pomysł? To kampania promocyjna serwisu Spotify, która powstała na cześć wystawy o Bowiem w Brooklyn Museum, a przygotowanej przez londyńskie Muzeum Wiktorii i Alberta. Wystawa zatytułowana „David Bowie is” potrwa w NYC do połowy maja. Do tego czasu też wystrój nowojorskiego metra będzie przypominał twórcę hitów Heroes, Let's dance czy Lazarus

Jak się Wam podobają takie kampanie w przestrzeni publicznej? Dobry pomysł na zmianę i do tego promocję kultury? My jesteśmy na tak. Więcej zdjęć z Nowego Jorku dotyczących tej kampanii znajdziecie na instagramie pod hasztagiem #DavidBowieIsHere.