W sezonie letnim w mediach społecznościowych mogliśmy podziwiać beach cluby Jaquemus, Gucci czy Dior. Leżaki, supy i parasole słoneczne mieniły się logotypami i kolorami poszczególnych domów mody. W ostatnich latach zespoły marketingowe Ralpha Laurena, Gucci czy Prada zdecydowały się rozszerzyć działalność marki otwierając kolejno Bar Polo w Nowym Jorku, Gucci Osteria da Massimo Bottura we Florencji i kawiarnię w Londynie. Teraz do tego elitarnego grona dołącza francuski dom mody Chanel. Pastelowe Lucky Chance Dinner otworzy swoje drzwi w piątek 8 września, te zostaną jednak szybko zamknięte. Jest to pop-up, który będzie można odwiedzić wyłącznie w jeden weekend. 

mat. prasowe Chanel

Restauracja Chanel została stworzona w ramach premiery nowego zapachu kultowych perfum Chance Eau Fraiche. Co zatem znajdziemy wewnątrz tej historycznej restauracji? Chanel zaprosi swoich gości w podróż po doznaniach zapachowych. Kompozycja, którą poznają wielbiciele marki stworzona została przez perfumiarza Oliviera Polge. Splata w sobie cierpką cytrynę, jaśminowe serce oraz ambrową obecność nuty drewna tekowego. Wiodącymi kolorami Lucky Chance Dinner są pastelowa zieleń i róż, które są odniesieniem do samych perfum. W trakcie wydarzenia będzie można skosztować nawiązujące do brandu przekąski oraz zakupić nowy zapach. 

mat. prasowe Chanel