Nowo powstały butik w sercu Mediolanu został zaprojektowany przy udziale nowego Dyrektora Kreatywnego marki Gucci - Alessandro Michele i dokładnie odzwierciedla kierunek, w którym chce podążać obecnie marka.

Wnętrze butiku poprzez zastosowanie miękkich elementów w postaci aksamitnych foteli zyskało dysketny i przytulny wygląd, a przy tym wciąż jest utrzymane w duchu luksusowej elegancji. Marmurowe schody i orientalne dywany stanowią oprawę dla weluru i aksamitu w kolorze ciemnoszarym i jasnoróżowym zastosowanych w pomieszczeniach. 

I tak jak marka Gucci łączy tradycyjne i nowoczesne, przemysłowe i romantyczne wpływy w swoich kolekcjach, w takim samym eleganckim, nowoczesnym i eklektycznym stylu stworzyła swój flagowy butik w Mediolanie. 

Zastosowane gabloty służące do prezentacji akcesoriów dają szerokie pole do popisu i pozwalają na tworzenie niesamowitych instalacji przez dział Visual Merchandisingu firmy, które z pewnością wzbudzą ciekawość klientów. Podróż jest tematem przewodnim, co pozwala na tworzenie ekspozycji z toreb i torebek będących kultowymi produktami firmy, co z pewnością jest też zasługą Allessandro Michele, który przed objęciem stanowiska Dyrektora Kreatywnego marki był osobą odpowiedzialną za akcesoria Gucci. 

Unowocześniona wizja marki przejawia się w każdym biznesowym posunięciu, począwszy od kolekcji projektu Alessandro, poprzez kampanie reklamowe, nowe okna wystawowe, nowe opakowania i zupełnie nową wizję butików utrzymanych w luksusowym stylu z retro pazurem. 

Nowy butik Gucci w Mediolanie - galeria>>