Sztuka to nie tylko obrazy wielkich mistrzów, może nią również być to, co sami potrafimy stworzyć. Dzieki takiemu rozumowaniu Jon Burgerman doszedł tam gdzie jest. Ten brytyjski artysta zyskał miedzynarodowy rozgłos jako jeden z najbardziej znanych doodlerów. 

Doodleto rysunki tworzone na marginesie, dla zabawy, odprężenia, zabicia czasu (ten termin stał się popularny wraz z pojawieniem się okazjonalnych grafik na stronie wyszukiwarki Google).  To technika, która z wielkim impetem wdarła się do branży reklamowej robiąc tam prawdziwą furorę.

Burgerman, mimo iż nigdy nie ukończył studiów artystycznych, bardzo chciał realizować swoje twórcze pasje. Do spełnienia marzeń wystarczył mu laptop i nieograniczona wyobraźnia okraszona nutką talentu. Dzisiaj jego prace wykorzystują min. Pepsi, Nike, Nokia Victoria&Albert Museum, Apple.

Bardzo popularne są też tapety i puzzle do samodzielnego kolorowania jego autorstwa. Artysta poszedł więc o krok dalej i wraz z marką Kirkby Design, producenta luksusowych tkanin obiciowych, stworzył pełną humoru, oryginalną kolekcję. Efekty tej niekonwencjonalnej współpracy oceńcie sami GALERIA >>>