Niemiecka marka Diesel słynie z kontrowersyjnych reklam. Kampanie te zazwyczaj dotyczą oryginalności, której można doszukać się w ludzkim wyglądzie. Często występują w nich osoby o charakterystycznej urodzie czy odmiennym kolorze skóry. Tym razem brand chce przekonać nas, że w naszych wadach tkwi siła. Mówi o tym nowy spot reklamowy "Go with The Flaw" (tłum. "Idź z wadą") wyreżyserowany przez François Rousseleta. To krótkie wideo, które nakręcił Tom Sloan, przedstawia młode dziewczyny i chłopaków z dumą prezentujących swoje "defekty". Blizny, zrośnięta brew, odstające uszy czy mocny zez - to nie powody, by izolować się od grupy. Warto podkreślać swoją niepowtarzalność i zrobić z niej swój symbol rozpoznawczy. Dyrektor kreatywny Diesela Nicola Formichetti przekonuje, że "bycie unikatem jest o wiele piękniejsze, niż bycie perfekcyjnym"

"Zmiencie sposób patrzenia na defekty swojej urody, a sami zobaczycie, że wady przeobrażą się w wielki atut. Zło zawsze przeobraża się w piękno, gdy sami tego chcemy. Wystarczy zwalczyć w sobie lęk i zachamowania." - czytamy w oświadczeniu marki. 

Jak sądzicie, czy ta kampania również ma szansę stać się viralem?

Diesel "Go with The Flaw" - WIDEO: