Erotyka i jedzenie zawsze były ze sobą blisko. Nie tylko w malartstwie, czy popkulturze ale także sztuce reklamy, gdzie obiektami pożądania w dłoniach najpiękniejszych top modelek stawały się puszki napoju, czekolada, gumy do żucia, ale także, a może przede wszystkim, lody. Zdecydowanie najlepiej w tę grę potrafi grać Magnum, które wszystko wokół swojego produktu robi w stylu premium. Anja Rubik z nowym lodem Magnum Ruby w kampanii wygląda po prostu luksusowo. Na taką właśnie oprawę zasłużył nowy wynalazek marki - rubinowa czekolada.

Po 80. latach od wynalezienia białej czekolady na świecie pojawi się jej czwarty rodzaj, o naturalnie rubinowym kolorze i delikatnie jagodowym smaku, bez sztucznych barwników i aromatów. Recepturę stworzyła szwajcarska marka Barry Callebaut, która słynie z wysokiej jakości wyrobów  z ziarna kakaowego. Proces twórczy trwał kilkanaście lat. Czekolada RUBY nie jest ani gorzka, ani mleczna, ani słodka. Ma swój naturalny, zupełnie nowy smak.

„Nie mogliśmy wymarzyć sobie lepszej ambasadorki do tak innowacyjnego i przełamującego granice produktu niż Anja Rubik. Anja kocha przekraczać
granice, jest bezkompromisowa, odważną i niezależną aktywistką. Od wielu lat ciężko pracuje na swoją pozycję i wizerunek, ale jednocześnie umie korzystać z życia i nie ogląda się na innych. Ma swoją misję i konsekwentnie dąży do celu, dokładnie tak jak marka Magnum. Anja jest wzorem i przykładem do naśladowania” – tak mówi o nawiązanej współpracy kierownik marketingu marki Magnum w Polsce, Joanna Orzechowska.

Piękna kampania to jednak nie jedyna uczta wizualna od Magnum. Marka przedłuża nasze przyjemności i na koniec lata wypuszcza trzy wzory ręczników we współpracy z trzema uznanymi artystami. Każdy z nich zaproponował własną grafikę, którą nadrukowano na koc piknikowy o wymiarze 3 x 3 metry, więc nazwa projektu „XXLTowels” jest bardzo adekwatna. 

Projekt „XXLTowels” podkreśla związki Magnum ze światem sztuki, bo nie po raz pierwszy marka współpracuje ze światowej klasy artystami. W 2019 r. powstała rewelacyjna, surrealistyczna seria murali i posterów zrealizowanych w kooperacji z amerykańskim artystą Brendanem Monroe. Tym razem kultowymi smakami i kształtem lodów zainspirowali się australijska ilustratorka Karan Singh mieszkająca w Amsterdamie (@madebykaran), która stworzyła piękną grafikę przenikających się kolorów kawowego brązu, czerwieni, bieli i granatu wokół mlecznego smaku lodów. David Vanadia z Marsylii (@davidvanadia), pozostając w charakterystycznej dla siebie kolorystyce i estetyce lat 60., zaproponował projekt oszczędny, bardzo modowy. Natomiast Quentin Monge (@mongequentin), który pochodzi z Saint Tropez, podszedł do sprawy z dużą lekkością i inspiracji poszukał po prostu za oknem. Jego praca to niebieski (jak woda na Lazurowym Wybrzeżu) figuratywny projekt nawiązujący do sztuki Henriego Matisse’a. Oddaje klimat beztroskich francuskich wakacji, o jakich każda z nas marzy.

Trochę sztuki prawdziwej i trochę sztuki życia. Spakuj koc do wiklinowego kosza, zabierz dobrą książkę, i ciesz się ostatnimi ciepłymi dniami w tym roku. Magnum namawia, żeby tymi przyjemnościami podzielić się też na instagramie pod #keepthedistance #keepthepleasure.