Pierwsze plotki o romansie Kendall Jenner z raperem Bad Bunnym pojawiły się w lutym. Od tego czasu para – raz bardziej, raz mniej udolnie – starała się trzymać swoją relację w ukryciu. Przez te 9 miesięcy zaliczyli i obfotografowywaną fazę miesiąca miodowego i rozstania.

Wygląda na to, że teraz zaś mają się lepiej niż kiedykolwiek. 

Po ich pojawieniu się w pierwszym rzędzie na pierwszym pokazie Sabato De Sarno, w sieci opublikowano kampanię promująca linię Gucci Valigeria. W rolach głównych nie kto inny, jak Jennerka i Bud Bunny. To drugi tego typu projekt Włocha od czasu przejęcia kreatywnych sterów kultowego domu mody. W pierwszym, do kolekcji biżuterii Marina Chain, wystąpiła Daria Werbowy.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez GUCCI (@gucci)

Na fotografiach Anthony'ego Seklaoui już coraz mniej tajemnicza para pozuje na lotnisku. Całość imituje naturalnie uchwycone kadry podróżującej pary w luksusowym anturażu bagaży i ubrań Gucci. Zachwycająca Kendall ze swoim równie stylowym chłopakiem sprawiają wrażenie, jakby całe doświadczenie przyniosło im wiele radości. Mamy przeczucie, że zdjęcia te przyjęte zostaną znacznie cieplej niż wybiegowy debiut De Sarno.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez GUCCI (@gucci)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez GUCCI (@gucci)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez GUCCI (@gucci)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez GUCCI (@gucci)

Częścią kampanii jest także krótkie wideo, które powoli staje się viralem. Całość możecie obejrzeć tutaj: 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez GUCCI (@gucci)

 Kendall Jenner chce założyć rodzinę z dala od show-biznesu. Modelka odpowiedziała na pytanie o związek z Bad Bunnym>>