"Miałam wrażenie, że na sali spotkało się grono silnych, zdecydowanych i pięknych kobiet, które ambitnie i z entuzjazmem podeszły do zaplanowanego przeze mnie i moją koleżankę Natalię treningu. Nie pomyliłam się"- podsumowała Iwona Nieroda.

Nowa kampania Under Armour dedykowana jest kobietom... przez kobiety. Amerykańska marka wybrała inspirujące postacie ze świata sportu i kultury, które reprezentują mocne osobowości i determinację w dążeniu do celu. To właśnie one najbardziej zasługują na tytuł: Groundbraker - kobieta nowej ery. Polskie ambasadorki Under Amour - Natalia Gacka i Iwona Nieroda postanowiły przypomnieć kobietom, że siła przydaje się nie tylko w świecie sportu, ale i na codzień, dlatego w samym centrum Warszawy razem z marką Under Armour zorganizowały trening, w którym udział wzięły polskie influencerki. 

Zobaczcie całą relację z treningu >>