Czy według Pani zmieniłyśmy (a jeśli tak, to jak bardzo) swoje podejście do ciała i zmysłowości przez te 18 lat, od kiedy Obsessive istnieje?

Pat Romanek: Tak, przez lata obserwujemy zmianę w podejściu kobiet do swojego ciała i zmysłowości. Coraz bardziej stawiamy na akceptację swojej figury oraz celebrację własnej kobiecości w różnych wymiarach. Sensualna bielizna stała się w ostatnich latach elementem garderoby, a także narzędziem do wyrażania swojej indywidualności i pewności siebie.

Pat Romanek, prezeska firmy Amocarat / Mat. prasowe

Obsessive się zmienia – dlaczego i jak bardzo? Czy to tylko rebranding wizerunkowy, czy zmieni się również oferta?

Jako marka, która jest liderem w kategorii bielizny sensualnej, musieliśmy szybko reagować na zmiany rynkowe, które istotnie wpłynęły na nas w ostatnich latach. Przygotowanie rebrandingu było nie lada wyzwaniem, gdyż działamy na ponad 60 rynkach na świecie. Punktem wyjścia do nowej strategii były badania klientek na rynkach europejskich, by lepiej poznać ich oczekiwania. Zależy nam na tym, żeby jak największa grupa kobiet czuła się dobrze w naszej bieliźnie. Zmiany obejmą logotyp, opakowania, ofertę produktową i nasz styl komunikacji. Chcemy odpowiadać na potrzeby klientek i być ich partnerem w różnych momentach życia. Dlatego wraz z nową kolekcją SS24 wprowadzamy dwie nowe submarki: Freedom oraz Exquisite. Zmieniamy też krój czcionki w logotoypie, by bardziej odzwierciedlał charakter naszej zmysłowej bielizny, a wprowadzony nowy sygnet OSSV podkreśla unikatowość marki i jej nowe miejsce w kategorii mody. Dodatkowo minimalistyczne opakowania produktów jeszcze bardziej podkreślą charakter nowych submarek.

Mat. prasowe

Proszę opowiedzieć o nowych submarkach. Co zadebiutuje w sklepie? Jakich niespodzianek mogą się spodziewać klientki?

Tak jak wspomniałam, duża zmiana to wprowadzenie dwóch nowych submarek. Freedom to wybór dla odważnych kobiet, ceniących minimalistyczne, współczesne wzornictwo zgodne z trendami modowymi, oraz Exquisite, czyli linia prezentująca bardziej wyrafinowane, ekskluzywne kroje, tkaniny i wykończenia. Każda z tych marek to również inna historia, którą chcemy opowiedzieć kobietom. Chcę podkreślić, że inspirujemy się modą i potrzebami współczesnych kobiet, a nasza bielizna zapewnia nie tylko niezapomniane wrażenia wizualne, lecz także komfort noszenia. Dlatego proponowane przez nas w nowej kolekcji ultranowoczesne wzory, ciekawe faktury i materiały tworzą wariację na temat klasyki. Dzięki zadbaniu o detale i wykończenie nasze nowe produkty zachwycą najbardziej wymagające klientki.

Exquisite / Mat. prasowe

Bielizna to coraz częściej równorzędny element stylizacji. Jak w ten trend wpisują się modele Obsessive? Na które linie warto zwrócić uwagę?

Nasza nowa strategia opiera się na wykorzystaniu najnowszych trendów w high fashion jako źródła inspiracji do tworzenia nowych modeli bielizny. Swoją nową ofertą kierujemy do osób, dla których bielizna jako element outfitu jest pretekstem do wyrażania swojej indywidualności. W Exquisite romantyczna erotyka przeplata się z trendami z najwyższej półki. Znajdziemy tu modele bielizny, które modelują sylwetkę, podkreślając kobiece piękno i sensualność w sposób subtelny. Z kolei Freedom to odważne wzornictwo, które idealnie pasuje do codziennego czy imprezowego outfitu.

  

Obsessive to także CSR. Jakie działania w tym obszarze firma podejmie w najbliższym czasie? Jakie idee chce Pani wspierać i dlaczego?

Chcemy dostosowywać się do zmieniającego się wizerunku współczesnej kobiety, dla której marka jest ważna także ze względu na wartości, które za nią stoją. Dlatego oprócz powiększenia grupy naszych odbiorców naszym celem jest tworzenie społeczności, która inspiruje i wspiera kobiety, dodając im skrzydeł do osiągania swoich celów i marzeń.

Exquisite: każdy detal ma znaczenie

Według Obsessive każda kobieta jest wyjątkowa, a Exquisite ma podkreślać nasze naturalne piękno. W rozumieniu tej submarki bielizna to coś znacznie więcej niż tylko element garderoby. Luksusowe, wysokiej jakości tkaniny i wyrafinowane wzornictwo przenoszą do świata, w którym każdy detal ma znaczenie, a elegancja i zmysłowość spotykają się z niezrównanym komfortem.

Exquisite / Mat. prasowe

Freedom: kochaj siebie i wyraź to

Freedom to submarka, która nie ogranicza, ale wyzwala. Wychodzi z założenia, że największe znaczenie ma to, co kryje się pod powierzchnią, dlatego w swoich projektach zaciera granice między bielizną a innymi elementami garderoby. Zachęca do zabawy modą i wykorzystywania jej do podkreślania swojej indywidualności.

Marka Obsessive od początku istnienia dąży do tego, by każda kobieta czuła się wyjątkowo. Udaje się to dzięki współpracy z niezwykle utalentowanymi i doświadczonymi projektantami i konstruktorami.

 

Materiał promocyjny marki Obsessive