Gdy myślimy „paryżanka” widzimy uśmiechniętą, stylową, pełną radości życia dziewczynę, dla której miasto to wybieg, na którym może bawić się własnym wizerunkiem. Taka też jest marka Bourjois, którą kochają Polki.

Teraz powodów do sięgnięcia po jej produkty jest więcej. Nie tylko wprowadziła ona na rynek nowy, wegański podkład Bourjois Healthy Mix, ale też na jego globalną ambasadorkę wybrała polską Gwiazdę: piosenkarkę, kompozytorkę, aktorkę i ikonę mody MaRinę. Nakręcona w Paryżu reklama zostanie wykorzystana w kampanii w Polsce, ale także we Francji, Hiszpanii, Belgii, Chorwacji oraz na rynkach Bliskiego Wschodu.

Bourjois to prawdziwy symbol francuskiego szyku.

Stworzona w 1863 roku przez Alexandra Napoleona Bourjois marka szybko zdobyła popularność i serca paryżanek, a jej produkty stały się obowiązkowym elementem kosmetyczki każdej damy aspirującej do bycia icône de mode. Dziś oferuje ona fashionistkom na całym świecie szeroką paletę kosmetyków kolorowych. Jedną z linii, którą pokochały także Polki, jest Bourjois Healthy Mix, która łączy aktywne składniki pielęgnacyjne z witaminami. 

Nowy podkład Bourjois Healthy Mix to wegańska formuła z 17 składnikami pochodzenia naturalnego, w tym antyoksydacyjnymi wyciągami z melona, jabłka i moreli oraz witaminami C, E i B5, połączonymi z wysokiej jakości certyfikowanymi emolientami, bez silikonu D5. Ten wyjątkowy  miks pozwala uzyskać efekt naturalnej promienności, dlatego potrzebował ambasadorki, która również nią emanuje – tłumaczy Maria Misiorowska, senior brand manager marki Bourjois i dodaje: Ważne dla nas było także, aby była to osoba, która realizuje swoje pasje w świadomy sposób łącząc je z zabawą własnym wizerunkiem. MaRina była zatem idealnym wyborem.

I rzeczywiście MaRina, którą w reklamie nowego Bourjois Healthy Mix zobaczą oprócz Polek i Polaków także fani Bourjois z innych krajów, idealnie wpisuje się w wizerunek marki. Jej ikoniczne stylizacje możemy podziwiać nie tylko podczas oficjalnych wystąpień, ale także na jej mediach społecznościowych, w których równie chętnie pokazuje fanom proces powstawania kolejnych piosenek. Daje jej to ogromnie dużo radości. MaRina jest postrzegana jako osoba spontaniczna i tą spontaniczność widzimy także w iście paryskiej reklamie.

Praca w produkcji kierowanej nie tylko na polski rynek była dla mnie i wyzwaniem, i ogromną przyjemnością. Paryż mnie inspiruje, kocham jego atmosferę, klimat, architekturę, styl… i to, że jego ulice stały się plenerem dla filmu reklamowego, dało mi wiele radości. Cieszę się też, że Bourjois zaufało mi wybierając mnie na pierwszą w swojej historii polską, a jednocześnie międzynarodową, twarz marki – powiedziała MaRina, podsumowując współpracę z marką Bourjois.