To już kolejny modowy projekt marki KLIF. #POKOCHAJMODĘ to nie tylko przypomnienie, że moda jest ważna, piękna i inspirująca, ale też wiąże się z emocjami, sentymentem, a czasem po prostu miłością. 

#POKOCHAJMODĘ to także promocja jesienno-zimowej kolekcji marek premium, które dostępne są właśnie w KLIF-ie. Stylizacje kolekcji na jesień i zimę można obejrzeć w salonach oraz w relacjach influencerów współpracujących z marką. 

„Skąd pomysł na influencerów? Z całą pewnością mają oni wpływ na decyzje zakupowe naszych Klientów, zwłaszcza tych najbardziej wymagających, należących do generacji Y." - tłumaczy Anna Szlaga, Marketing Manager Domu Mody Klif Warszawa. Twórcy kampanii uznali, że dziś moda żyje na ulicy, tam powstaje, tam kreują się trendy i tam postanowili ją pokazać. 

Warszawa, Mediolan i #KlifFashionNight

Na początku września Dom Mody Klif zorganizował w przestrzeni miejskiej Warszawy streetową sesję zdjęciową kolekcji swoich najemców z udziałem influencerów Kingi Wawrzyniak, Sabiny Jakubowicz, Klaudii Chojnackiej oraz Dawida Koczura. Można ją obejrzeć w Klif-ie w Warszawie do 30 września i na social media influencerów. 

Ale to nie wszystko. Z Warszawy  kreacje Domu Mody Klif udały się właśnie do Mediolanu, gdzie w otoczeniu tego niezwykłego miasta podczas Milan Fashion Week zobaczył cały świat mody. Na ulicach miasta zaprezentowali je zaproszeni przez markę influencerzy modowi: Marta Lech-Maciejewska znana w Internecie jako Superstyler, Mirabelove oraz Ada Fijał.

Zwieńczeniem projektu #POKOCHAJMODĘ, 30 września, będzie uroczysta modowa noc (#KlifFashionNight) w Warszawie. Zobaczymy wtedy krótkie prezentację mody oraz relacje i sesje prosto z Mediolanu. W wydarzeniu wezmą udział dziennikarze, influencerzy oraz gwiazdy m.in Edyta Zając, Marta Gąska czy Edyta Herbuś, a patronat mediowy nad projektem objął magazyn Elle. Tak właśnie będzie wyglądała piękna modowa jesień.