FASHION sygnowana przez Dom Mody Klif 

Dom Mody Klif od lat konsekwentnie, przybliża swoim Klientom najnowsze trendy mody, oferując nie tylko porady pod okiem profesjonalnych stylistów, ale i wydarzenia nawiązujące do DNA marki. Klif wykorzystuje do tego celu nowoczesne kanały komunikacji i prezentuje ofertę modową łącząc kanały online i offline. - Influencerzy modowi doskonale pomagają nam łączyć te dwa światy, co więcej widzimy rosnącą efektywność kampanii z ich udziałem - mówi Anna Szlaga, Marketing Manager Domu Mody Klif Warszawa. - Z całą pewnością mają oni wpływ na decyzje zakupowe naszych Klientów, nawet tych najbardziej wymagających, należących do generacji Y – dodaje Anna Szlaga.

#StreetFashion WARSZAWA - MEDIOLAN - #KlifFashionNight

Na początku września Dom Mody Klif zorganizował sesję foto kolekcji najemców w przestrzeni miejskiej Warszawy z udziałem 4 influencerów modowych: Kingi Wawrzyniak, Sabiny Jakubowicz, Klaudii Chojnackiej oraz Dawida Koczura.
Wystawę zdjęć z tej sesji można obejrzeć w Klif-ie w Warszawie do 30 września, a same relacje można śledzić na kanałach social media ww. influencerów.

Od 21 do 27 września w przestrzeni miejskiej w Mediolanie podczas #MilanFashionWeek,  kolekcje najemców Domu Mody Klif zostaną zaprezentowane przez znane modowe influencerki: Adę Fijał, Mirabelove oraz Martę Lech Maciejewską znaną w sieci jako SuperStyler.

Zwieńczeniem projektu #POKOCHAJMODĘ będzie uroczyste wydarzenie #KlifFashionNight, które odbędzie się 30 września w Warszawie. Podczas eventu, Klienci wezmą udział w pokazie mody wysokiej oraz obejrzą relacje i sesje prosto z Mediolanu – modowej stolicy świata. W wydarzeniu wezmą udział dziennikarze, influencerzy oraz gwiazdy m.in Edyta Zając, Marta Gąska czy Edyta Herbuś. 

Więcej informacji o ofercie Domu Mody Klif na www.klif.pl