Instagram zmienia się! Kilka miesięcy temu ulubiona aplikacja blogosfery wprowadziła aktualizację pozwalającą na swobodne przełączanie się aż do pięciu kont (więcej o tym przeczytasz tutaj >>) oraz dłuższe wideo. To był tylko początek rewolucji. Teraz apka zmodernizowała swój logotyp (nową identyfikację wizualną otrzymały również Layout, Boomerang i Hyperlapse) oraz interfejs. Pierwsze wrażenia? Fanom nie do końca podoba się multikolorowa i krzykliwa ikonka w barwach tęczy. Użytkownicy przyzwyczajeni byli do poprzedniego wyglądu Instagrama. Na ten temat pojawiły się już odpowiednie memy! Oto jeden z nich:

Co nowego w Instagramie? Twórcy postawili na prostszy, biało-szary design, koncentrujący się głównie na zdjęciach i wideo. Sposób poruszania się po apce pozostał ten sam, ale dzięki temu, że tło jest jasne kontent użytkowników stał się bardziej widoczny. Aktualizacja początkowo dostępna była jedynie dla użytkowników produktów Apple, posiadacze Androida musieli chwilę poczekać.