fot. Miłka Świtalska
Najpierw klientki Wishbone pokochały ich naszyjniki z Kością Szczęścia, a teraz noszą złote medaliki, wisiorki z gwiazdkami, sygnety i kocie okulary przeciwsłoneczne w grubych plastikowych oprawkach. Daga Sierańska i Zuza Krasnodębska, założycielki i projektantki marki Wishbone właśnie zaprezentowały swoją nową kolekcję na jesień 2018. Co w niej znajdziecie? Oprócz dobrze znanych modeli, czekają na was także kolczyki z motywem krzyża, czarne zawieszki, łańcuszki ze złotą różą czy motywem księżyca. Biżuterię obejrzycie na zdjęciach z nowej kampanii autorstwa Miłki Świtalskiej.
fot. Miłka Świtalska
1 / 14 Kampania Wishbonefot. Miłka Świtalska
2 / 14 Kampania Wishbonefot. Miłka Świtalska
3 / 14 Kampania Wishbonefot. Miłka Świtalska
4 / 14 Kampania Wishbonefot. Miłka Świtalska
5 / 14 Kampania Wishbonefot. Miłka Świtalska
6 / 14 Kampania Wishbonefot. Miłka Świtalska
7 / 14 Kampania Wishbonefot. Miłka Świtalska
8 / 14 Kampania Wishbonefot. Miłka Świtalska
9 / 14 Kampania Wishbonefot. Miłka Świtalska
10 / 14 Kampania Wishbonefot. Miłka Świtalska
11 / 14 Kampania Wishbonefot. Miłka Świtalska
12 / 14 Kampania Wishbonefot. Miłka Świtalska
13 / 14 Kampania Wishbonefot. Miłka Świtalska
14 / 14 Kampania Wishbone