Do najnowszej kampanii marka MODIVO zaprosiła Bohaterów wyróżniających się hipnotyzującą urodą. Multibrand definiuje na nowo pojęcie kanonu piękna, dlatego w  energetycznej sesji zdjęciowej modele i modelki wyrażając siebie celebrują swój niepowtarzalny styl. Jednocześnie podkreślają główne przesłanie kampanii - kochaj siebie i doceniaj swoją wyjątkowość.

 

Kiedyś miałem kompleksy na punkcie odstających uszu, ale dziś doceniam ich oryginalność i cieszę się, że wyglądam jak wyglądam - mówi Janek. Dla niego zaakceptowanie cech, które różniły go od rówieśników było przełomowym momentem. Uczynił z nich swoje znaki rozpoznawcze, dzięki czemu pokochał siebie. Polubiłem to, że nie każdy patrzy na rzeczy, tak jak inni, co daje pewne poczucie wyjątkowości i dodaje otuchy w trudnych momentach - mówi Paweł i dodaje: Najważniejsze jest to, by wygasić swojego wewnętrznego krytyka i traktować siebie jak najlepszego przyjaciela. Bohaterka akcji, Magda podsumowuje - Self-love to bycie osobą, która akceptuje siebie i swoją osobowość razem z wszystkimi wadami i zaletami i przenosi to na innych, którzy swoje wady mogą odebrać jako coś wyjątkowego.

Autor: Kamil Loryś

W kampanii “Celebrate Yourself” Bohaterowie występują w kolorowych stylizacjach inspirowanych pozytywnym podejściem do życia. Każda z postaci ma wpływ na to jak widzi siebie i jak chce być postrzegana. MODIVO jako multibrand z bardzo szeroką ofertą ubrań i dodatków daje możliwość wyrażania siebie poprzez strój. Na modivo.pl każdy znajdzie coś, w czym będzie czuł się komfortowo, czym podkreśli atuty swojej sylwetki czy uwypukli cechy, z których jest najbardziej dumny.
 

W naszych działaniach zawsze stawiamy Człowieka na pierwszym miejscu. - mówi Aleksandra Szol, Dyrektor Ecommerce i Marketingu MODIVO. Dla nas liczy się to, żebyś to Ty czuł się dobrze, a MODIVO jest jednym z narzędzi, które może pomóc osiągnąć ten cel. Do kampanii “Celebrate Yourself” zaprosiliśmy wyjątkowych ludzi, którzy utożsamiają najważniejsze wartości marki. Różnorodność to cecha, którą celebrujemy. Zachęcamy więc do bycia sobą i rezygnacji ze strachu przed wyróżnianiem się. Unikalność warta jest podkreślania! Każdy jest inspirujący, każdy na swój wyjątkowy sposób, dzięki temu świat jest piękny. Najnowszą kampanią chcemy zachęcić wszystkich do pokochania siebie i dostrzeżenia swojej wyjątkowości oraz dzielenia się nią z innymi. Jestem szczęśliwa i zaszczycona, że MODIVO poza źródłem modowych inspiracji jest też platformą do wyrażania siebie i pielęgnowania wartości ważnych dla każdego z nas.
 

W ramach akcji “Celebrate Yourself” MODIVO nawiązało współpracę z międzynarodową marką Chantelle, której produkty znajdują się w ofercie polskiego multibrandu. Francuskiej marce bliskie są takie wartości jak różnorodność, self-love, inkluzywność oraz pasja do wysokiej jakości mody, o czym podkreśla na każdym kroku. Marka pragnie również, aby poprzez swoje kolekcje zachęcić kobiety do wiary w to, że każda z nich jest absolutnie wyjątkowa. To właśnie w bieliźnie francuskiej marki pozowały podczas sesji zdjęciowej bohaterki akcji “Celebrate Yourself” udowadniając, że piękny jest ten, kto kocha siebie i dostrzega swoją wyjątkowość.

Więcej nowości na nowy sezon znajdziecie na MODIVO.pl