Odkąd pojawił się na wybiegu w 2013 roku, pluszowy płaszcz w kolorze karmelowym, imitujący futro, zdobył status ikony mody. Teraz, aby uczcić tę modową rocznicę, nasz ulubiony miś wyrusza w Wielką Globalną Modową Przygodę.
Interaktywne instalacje związane z Teddy pojawią się w miastach na całym świecie, obiecując niezapomniane doznania dla miłośników mody. Nasz przytulny miś ma pełen plan rozrywki, gier i, oczywiście, niezliczonych okazji do zrobienia zdjęć dla wszystkich odwiedzających.


Podczas tej wyjątkowej rocznicy MaxMara, we współpracy z kluczowymi sklepami w 10 miastach na całym świecie, zaprezentuje ekskluzywne produkty stworzone specjalnie na tę okazję. Nowy błyszczący Teddy Coat w kolorze karmelowym lub białym dołączy do rodzinnej kolekcji mody. Po raz pierwszy pojawi się także Mini Teddy Coat dla dziewcząt w wieku 5-12 lat, razem z pasującymi, niezbędnymi dodatkami, od uroczych rękawiczek i nauszników po puszyste kapelusze z uszkami misia. Bo przecież, dlaczego tylko mama miałaby całą tę modową zabawę?
Spektakularna 10. rocznica Teddy Bear Coat będzie wsparta dedykowaną kampanią reklamową, z udziałem fotografa Tylera Mitchella i modelki Mariacarli Boscono, która nie tylko prezentuje kultowy płaszcz, ale również głosi przesłanie, będące mantrą każdej szanującej się ikony: "Byłem, jestem, będę".


Zanotujcie to w swoich modowych kalendarzach, bo tego sezonu nie możecie przegapić. Wszyscy wyruszamy na niezwykłe łowy w świecie mody, pełne niespodzianek. Bądźcie z nami i śledźcie wszelkie nowości, ponieważ tej jesieni czeka nas wyjątkowa przygoda z modowym misie