Zofia Chylak swoja markę założyła w 2014 roku. Od tego czasu jej torebki cieszą się sławą i popularnością nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Chylak jest zresztą jedną z trzech polskich projektantek, której produkty można kupić za pośrednictwem prestiżowej platformy sprzedażowej Net-a-Porter. Nie dziwi więc już nas widok zdjęć (tych street fashion z tygodni mody, i tych instagramowych) zagranicznych influencerek z torebką w kształcie croissanta albo półksiężyca ze złotym napisem "Chylak, Made in Poland". Już dawno przyzwyczaiłyśmy się także do tego, że zdobycie wymarzonej it bag wcale nie jest  takie proste - wymaga zapisania się na listę oczekujących, odrobiny cierpliwości i dobrego refleksu. Projekty Zosi rozchodzą się czasami w kilkanaście minut, więc guzik "Do koszyka" należy klikać bardzo szybko. Z pewnością podobnie będzie w przypadku torebek z nowej kolekcji Chylak na 2019 rok. Collection 08 właśnie ujrzała światło dzienne. 

Czytaj też: Polskie it bags >>>

Nie zwiodą się stałe klientki, bo nowa kolekcja Chylak 2019 nawiązuje do poprzednich. W ofercie znalazły się torebki à la rogalik, które znane są już z jej "nieskórzanej" linii, listonoszki w kształcie prostokąta z fakturą skóry krokodyla (wcześniej pojawiała się m.in. na torebkach-wiaderkach), półksiężyce, nerki i klasyczne torby na ramię. Chylak znów pokusiła się o nadruk skóry pytona - tym razem jednak, ma od krwistoczerwony odcień (czy wam też kojarzy się z pierwszą kolekcją Natachy Ramsay-Levi dla Chloé?). Nowością są za to biżuteryjne łańcuszki, które ozdabiają wybrane modele. Ceny? Od 790 zł do 1290 zł.

Kolekcję Chylak 008 promuje przepiękna kampania. Zdjęcia powstały w Paryżu - wykonał je Stanisław Boniecki, a przed jego obiektywem stanęła modelka Clarence Haaster. Stylizacja sesji to dzieło Naomi Miller.