Zofia Chylak swoją markę założyła w 2014 roku i niemal od razu sprawiła, że jej torebki osiągnęły status "najsłynniejszych polskich it bags" (w 2015 roku odebrała już od nas nagrodę ELLE Style Awards dla najlepszego brandu). Najpierw dziewczyny w Polsce nosiły jej czarne wężowe worki i shoppery, a później listonoszki (te w kształcie prostokąta i te w formie półksiężyca) widziałyśmy na ulicach nie tylko Warszawy, ale także Nowego Jorku, Paryża czy Mediolanu. O projektach Polki zaczęły pisać zagraniczne serwisy internetowe, a znane na całym świecie influencerki (np. Laura Jackson, Edie Campbell czy Lucy Williams) coraz chętniej publikowały zdjęcia z jej torebkami na swoich profilach na instagramie. To musiała być kwestia czasu, aż torebki Chylak staną się dostępne na jednej z luksusowych platform sprzedażowych. 

Emma Roberts to kolejna zagraniczna gwiazda, która nosi torebkę od polskiej projektantki >>

Chylak na Net-A-Porter / fot. instagram.com/chylak.bags

 

Dziś z samego rana projektantka pochwaliła się, że jej projekty można już kupić za pośrednictwem Net-A-Porter. Chylak to trzecia polska marka dostępna na tej platformie. Do tej pory Net-A-Porter zaprosiła do współpracy Magdę Butrym i Le Petit Trou.

Torebki Zofii Chylak dostępne na Net-A-Porter / fot. screen shot

Na razie na Net-A-Porter dostępnych jest tylko kilka torebek i akcesoriów od Zofii Chylak - m.in.: torebki-wiadra, listonoszka, nerka i etui na telefon. Torebki kosztują około 300 euro, a za pokrowiec na smartfona zapłaci się 54 euro. Ceny są więc zbliżone do tych w sklepie projektantki w Polsce. To jedne z tańszych toreb dostępnych na włoskiej platformie.