Klara Kowtun i Antonina Samecka stworzyły RISK made in Warsaw - "streetową markę z glam zacięciem". Brand podbija serca coraz większej ilości klientów, zdobywając stałych fanów na fali popularności ubrań z szarego, uniwersalnego "dresu".  Trend jeszcze się nie wysycił, z dresu są więc rozkloszowane sukienki, fraki, bluzy z kapturem, ramoneski, narzut, a nawet suknie ślubne i obicia designerskich puf i siedzeń! Wszystkie ubrania marki są opatrzone intrygującymi nazwami, mamy więc Ramondreskę, American Dream, Baldresy, Call me Princess, czy Scarlett O'Szara. Kolekcje są przeznaczone, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, znajdą się również propozycje dla dzieci i kobiet w ciąży. Klara i Antonina podkreślają, że najważniejszy dla nich jest krój, to jak modeluje sylwetkę, a także ponadsezonowość projektowanych ubrań. [Ubrania RISK made in Warsaw możecie kupić też na SHWRM.pl].

Założycielki lubią romansować z dziedzinami wychodzącymi poza modę: wystrojem wnętrz i nowymi technologiami. Dziewczyny otowrzyły niedawno swój butik w Warszawie przy ul. Szpitalnej 6, który jest połączeniem sklepu odzieżowego z kawiarnią i galerią projektów. Całość została zaprojektowana przez Piotra Płoskiego ze studia „smallna”, który w wykorzystał wewnątrz mobilne instalacje, a także elementy industrialne. 

Technologiczną nowinką w nowej siedzibie marki jest "RISKY digital mirror" - instalacja łącząca funkcje aparatu fotograficznego, projektora, a także komputera i lustra. Jak to działa? Obraz z aparatu jest przekazywany przez komputer do projektora. Następnie projektor prezentuje efekt na przygotowanej szklanej płaszczyźnie oraz ekranie tabletu. Dzięki temu możliwe jest zobaczenie siebie w konkretnej stylizacji, a także udostępnienie zdjęcia na popularnych portalach społecznościowych. Projekt powstał we współpracy z firmą Sony.

"RISKY digital mirror", butik Risk made in Warsaw, ul Szpitalna 6, fot. mat. prasowe

"Cokolwiek projektujemy zadajemy sobie pytanie – czy kiedyś widziałaś coś takiego? Odpowiedź negatywna jest zawsze impulsem do działania. Tak było też z pomysłem na interaktywne lustro, które miało sprytnie połączyć świat offline’owy z online’owym." – mówi Antonina Samecka.

Koncepcję lustra wcielili w życie bracia Marcin i Tomek Ebert. Duet słynie z projektowania unikalnych urządzeń oraz z produkcji wizualizacji do muzyki. Produkują teledyski, scenografie wideo oraz instalacje artystyczne. Są autorami między innymi popularnej koncepcji Fotomatu, a także Fluidacji.