Teraz Marcelina ma kolejny powód do dumy. Gwiazda została ambasadorką nowego Youth Booster A.G.E.-Reverse Double Serum od Dr. Susanne von Schmiedeberg – renomowanej marki, z którą wiele ją łączy. – Zależało nam na zaproszeniu do współpracy osoby, która do swojej pielęgnacji podchodzi bardzo świadomie. Marcelina tak jak my wyznaje zasadę, że kluczem do młodości skóry jest po prostu przemyślana i konsekwentna rutyna wpisująca się w globalny trend „clean beauty” – mówi Kathrin Anna Pohlmann, International Head of Brand Management.

 

Była Miss Polonia jest kosmetyczną minimalistką i zawsze kieruje się dewizą „jakość ponad ilość”. Stawia na produkty o przebadanych, czystych składach. Dba o siebie zarówno od zewnątrz, jak i od wewnątrz, wychodząc z założenia, że piękna skóra to przede wszystkim skóra, która jest zdrowa. 

Linia Youth Booster od Dr. Susanne von Schmiedeberg – rewolucja w pielęgnacji twarzy

Impulsem do stworzenia kosmetyków były obserwacje i własne doświadczenia założycielki marki, dr med. Susanne von Schmiedeberg, która specjalizuje się w chorobach skóry, a na co dzień prowadzi praktykę lekarską w Szwajcarii. Ekspertka zasłynęła z badań na temat szkodliwości cukru. Udowodniła, że jego nadmierne spożywanie nie tylko negatywnie wpływa na sylwetkę, ale także przyspiesza starzenie się skóry, powodując m.in. powstawanie zmarszczek.

Piękno nie polega na tym, że skóra nie ma zmarszczek i wygląda tak samo w wieku 20 i 50 lat. Piękno leży u podstaw pielęgnacji – zwraca uwagę dr. Susanne von Schmiedeberg.

Wnioski, do których doszła dr med. Susanne von Schmiedeberg, stanowiły punkt wyjścia do stworzenia przez nią nowatorskiej linii do pielęgnacji twarzy Youth Booster. Podstawą kosmetyków autorstwa lekarki jest L-karnozyna – składnik aktywny, który przyczynia się do redukcji tzw. AGEs (ang. advanced glycation endproducts), czyli końcowych produktów zaawansowanej glikacji, a tym samym wyraźnie spowalnia proces starzenia się skóry w wyniku tzw. scukrzania komórek.

Mat. prasowe

Współpraca z Dr. Susanne von Schmiedeberg jest dla mnie dużym wyróżnieniem i cieszę się, że mogę promować tak innowacyjny produkt, jakim jest serum Youth Booster. Dzięki niemu moja cera jest gładka, jędrna i elastyczna, a poza studiem telewizyjnym mogę zrezygnować z makijażu – mówi ambasadorka marki, Marcelina Zawadzka.

Mat. prasowe

Wszystkie produkty z linii Youth Booster zaliczają się do kategorii „clean beauty”, co oznacza, że nie zawierają toksycznych ani kontrowersyjnych substancji, które mogłyby szkodzić naszemu zdrowiu i środowisku naturalnemu. Trend ten kładzie nacisk na czyste składy i transparentność. Idealnie wpisuje się w filozofię marki Dr. Susanne von Schmiedeberg i jest zgodny z wartościami, z którymi utożsamia się Marcelina Zawadzka.

Kosmetyki Youth Booster są dostępne na wyłączność w perfumeriach Douglas na douglas.pl.

Materiał promocyjny Douglas