Stanowisko Dyrektora Kreatywnego Coca Coli Light to poważna sprawa! Marka zawsze współpracuje z najważniejszymi osobami w branży mody, poprzednio byli to Karl Lagerfeld i Jean Paul Gaultier. Tym razem posadę zaproponowano Marcowi Jacobsowi, który ma spore doświadczenie np. jako "kreatywny" u Louis Vuitton i w swojej własnej firmie.

Marc Jacobs w kampanii Coca Cola Light, fot. pinterest.com

Oprócz zagrania w spocie i pojawieniu się na zdjęciach reklamowych Jacobs zaprojektuje również butelki napoju gazowanego inspirowane latami 80., 90. oraz ostatnim dziesięcioleciem. Hasło reklamowe brzmi: "Sparkling Together for 30 years" ("Razem błyszczymy już od 30 lat"). 49-latek pozuje do fotografii półnago. Szokujące? Od dawna wiadomo, że odkąd projektant regularnie ćwiczy na siłowni i dba o siebie uwielbia pokazywać swoją nową, szczupłą sylwetkę.

Kampania, którą sfotografowała Stéphane Sednaoui rozpocznie się już w przyszłym miesiącu w 11 krajach europejskich, m. in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Islandii i państwach Beneluksu.

"Chcieliśmy, żeby to było kolorowe i zabawne", powiedział Marc w wywiadzie dla serwisu WWD.

Zobaczcie klip reklamowy: