Sfotografowana przez Carlijn Jacobs (znaną z ostatniej kampanii Acne Studios z ubłoconą Kylie Jenner) i wystylizowana przez Danielle Emerson, kampania przedstawia "Kiki Group", kolekcję opisaną przez markę jako "asortyment gotowej do noszenia odzieży i akcesoriów z kodami projektowymi Kiki". Kolekcja łączy elementy nostalgii Y2K z futurystyczną estetyką, zestawiając fasony i akcesoria z lat 2000 z awangardowymi projektami inspirowanymi sztuczną inteligencją.

Jedno z najbardziej intrygujących zdjęć z kampanii przedstawia Bellę Hadid nago, z łysą głową, ozdobioną rzeźbionym srebrnym nausznikiem i otoczoną misternymi metalowymi lamówkami. Na innym Hadid jest przedstawiona obok wersji siebie z 2000 roku, z prostymi włosami powiewającymi na wietrze, gdy wpatruje się w swoją odzianą w srebrną zbroję odpowiedniczkę. Fotografie spotkały się z mieszanymi uczuciami w sekcji komentarzy na Instagramie i Reddicie. Jedni doceniają artystyczne walory sesji, inni krytykują pozy i ujęcia kojarzące się z "thinspo", czyli gloryfikujących niezdrowo chude sylwetki, podsumowując kampanię jako "agresywnie Y2K", do którego "nie chcą wracać". 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez @heavn

Kolekcja Heaven na jesień 2023 to wynik współpracy, która wykracza poza świat mody. Eri Wakiyama, nowojorska artystka znana z wyrazistych i mrocznych kompozycji malowanych akwarelą i akrylem, w ramach kolekcji ożywiła swoje charakterystyczne postacie na topach, T-shirtach, sukienkach i torebkach, kontynuując tym samym swoją już trzecią współpracę z Heaven. Współpracując z projektantką Linz Shelton z Cuffz by Linz, marka nadała uwielbianej w latach 2000. torebce Cuffz Handbag odświeżoną oprawę w "lodowo-szarej" kolorystyce, z industrialnymi kajdankami zaprojektowanymi przez Linz. Niezwykły nausznik noszony przez Bellę Hadid na zdjęciach z kampanii także jest dostępny jako część jesiennej kolekcji, będąc owocem współpracy Heaven i tatuażysty Keegana Dakkara.