Właśnie z tego powodu sklep przygotował dla swoich klientów serię niespodzianek, która sprawia, że na następnych zakupach jeszcze chętniej wybierzemy się tam po nową lnianą koszulę czy letnią tunikę na wakacje nad morzem. Serię, która doskonale podkreśla prezentowaną przez niego jakość. 

Wyjątkowe produkty do pielęgnacji ciała

W związku z dbałością o detale oraz zgodnie z ideą self care marka wprowadziła do sprzedaży ekskluzywną kolekcję produktów do pielęgnacji ciała. Body Care Collection doskonale odzwierciedla nowy wizerunek marki – harmonijny i spójny. Znając zapach, który unosi się w sklepach Massimo Dutti nie musimy testować perfum, które wchodzą w skład tej kolekcji, żeby powiedzieć, że na pewno trafią w gusta wszystkich estetek. Cztery unisexowe zapachy zostały zamknięte w prostych butelkach, a ich identyfikację mają nam ułatwić kolory z neutralnej gamy barw. Linia do pielęgnacji obejmuje również żel do rąk oraz balsam do ciała i rąk – wszystko stworzone ze starannie dobranych składników.

Cahier de Voyage

Kontynuując podróż pełną harmonii i będąc bliżej ciała Massimo Dutti w najnowszej kapsułowej kolekcji Seaside zabiera nas nad Morze Śródziemne, gdzie prezentuje wyjątkową linię kostiumów kąpielowych. Znajdziemy w niej szlachetne, jednokolorowe kostiumy kąpielowe, świetnie wpisujące się w panujące trendy, ale i dwuczęściowe, które dzięki koncepcji Mix & Match będziemy mogły z powodzeniem łączyć i mieszać bez obawy o niechciany kontrast. A co na kostium? Oczywiście ubrania stworzone z lekkich i odpornych na wysokie temperatury materiałów. Sukienki, koszule, szorty, które nie będą krępować naszych ruchów w drodze na plaże oraz tuniki i kimona idealne do długich spacerów brzegiem morza. Wszystko zamknięte w spokojnej gamie kolorystycznej.

Niezwykły wizerunek i troska o klienta

Massimo Dutti bardzo dba o klientów, którzy oczekują profesjonalnej porady i chcą mieć pewność, że wyjdą ze sklepu z idealnie dobraną do nich stylizacją. W salonach marki można skorzystać z porady Doradcy Klienta, który pomoże w doborze odpowiedniego koloru czy kroju ubrania oraz dodatków.

Ważną informacją jest też integracja działań online z offline, a co za tym idzie duże ułatwienia w zakresie dokonywania zakupów. Dzięki usłudze Rezerwacji w sklepie możemy zarezerwować produkty w aplikacji marki na 24 godziny. Doradcy wyposażeni są również w urządzenia mobilne, które umożliwiają im zamówienie towaru online, w razie gdyby nie było go na miejscu. Takie zamówienie można odebrać w sklepie lub pod preferowanym adresem dostawy.

Mówi się, że kupujemy oczami, a zakupy powinny być doświadczeniem. Dlatego Massimo Dutti dba o niezwykły wystrój swoich salonów – nienachalny, w którym dominują szlachetne materiały, organiczne kształty i neutralne kolory, na tle których pięknie prezentują się nowe, eleganckie kolekcje. Dbałość o detale jest zauważalna na każdym polu. Grupa Inditex w sklepach Massimo Dutti stale wdraża najbardziej zaawansowane podejście do ekowydajności – w końcu połączenie mody i technologii jest dla nas coraz bardziej istotne. Wdrażane środki obejmują między innymi zastosowanie oświetlenia LED, które umożliwia większą oszczędność energii, zwiększenie wydajności systemów grzewczych i chłodniczych czy zobowiązanie do ponownego wykorzystania materiałów. Zużycie energii elektrycznej obniżono o około 30%, a wody o 40% w porównaniu z tradycyjnymi sklepami. To wspaniałe i ważne informacje.