Największe trendy w cenie HalfPrice

Ruch jak na Marszałkowskiej – nic dziwnego, że to właśnie tu, w tętniącym modą sercu Warszawy znalazła się stolica największych trendów. Flagowy sklep HalfPrice wczoraj otworzył swoje drzwi dla pierwszych gości, wśród których znaleźli się cenieni za swój wysmakowany styl aktorzy (m.in. Kasia Zielińska, Piotr Stramowski, Kasia Warnke i Adam Zdrójkowsk) oraz modowi influencerzy (Julia Kuczyńska, Zosia Ślotała i Jessica Mercedes). Nie zabrakło też i innych osobistości znanych ze szklanego ekranu – na otwarciu pojawili się  Maja Sablewska, Michał Piróg, Klaudia El Dursi oraz Jakob Kosel, a także Irena Wielocha vel „Kobieta zawsze młoda”, twarz kampanii wizerunkowej HalfPrice. 

Te nazwiska mówią same za siebie – HalfPrice obiecuje swoim klientom łatwy dostęp do najbardziej znanych, kultowych marek i kreowanych przez nie trendów mody. A przy okazji także i świetne, przystępne ceny. Ale skoro hasło przewodnie to „Wielkie marki i okazje, które pokocha każdy”, to czy można się dziwić?

HalfPrice modowym centrum Warszawy

Sami zresztą chętnie z okazji skorzystaliśmy, by podczas otwarcia przyjrzeć się temu, jakie trendy w HalfPrice możemy znaleźć. Nie zawiedliśmy się; wprost przeciwnie, przeglądając asortyment, poczuliśmy, jak zaczyna nas ponosić ułańska fantazja! Krawat w modnym odcieniu lawendy? Tęczowe sneakersy? Szorty w kolorze roku 2021 Pantone Illuminating? A może ponadczasowa elegancja i marynarka, której nie powstydziłby się żaden dżentelmen? Lub koszula godna największego dandysa?

Słowem, w HalfPrice ubralibyśmy się od stóp do głów – i czulibyśmy się nie half lecz full-on trend. Udało nam się znaleźć prawdziwe perełki od znanych marek i projektantów, a do tego w cenach, które pokochał nie tylko nasz zmysł modowy, ale i portfel. Możemy zaręczyć, że HalfPrice to miejsce idealne dla trend hunterów! Nawet najbardziej wymagający znajdą tu coś dla siebie – odzież, obuwie, akcesoria czy biżuterię.

Po modę HalfPrice ruszamy na Marszałkowską

Huczne otwarcie sklepu na Marszałkowskiej to kolejny ważny etap w rozwoju nowego pomysłu grupy CCC. HalfPrice został bowiem stworzony z myślą o wielbicielach światowych marek i łowcach okazji.

Już teraz punkty sprzedażowe sieci znajdziemy m.in. w warszawskiej Galerii Północnej, we wrocławskiej Wroclavii, szczecińskiej Galaxy czy w tyskim Gemini Park albo w polkowickim Parku Handlowym; do końca roku w całym kraju ma otworzyć się 60 takich sklepów. Trend hunterzy, szykujcie się!