Kampania Céline na sezon jesień-zima 2013 to kolejny dowód na to, że francuski dom mody stworzył niezawodny dream team. Phoebe Philo już po raz trzeci z rzędu zaprosiła Darię Werbowy do promowania marki, a za obiektywem po raz kolejny stanął Juergen Teller. Odkąd ten zespół jest gwarancją sukcesu, Céline eksploatuje ich talent co sezon.

W najnowszej kampani jesień-zima 2013, Céline proponuje make up no make up. W ekstremalnych przypadkach, Daria ma podkreślone na czerwono usta i paznokcie. Na zdjęciach modelka uwodzi spojrzeniem, ale nie dajmy się zwieść pozorom! Kobiecie Céline daleko od naiwnej kokietki.

W najnowszej kolekcji, francuski dom mody lansuje dużą kratę, inspirowane Wschodem fasony, biel lub nasycone kolory i obszerne torby. Minimalistyczny styl, charakterystyczny dla Céline, kontrastuje z lekko tandetnym i efekciarsim tłem, na którym pozuje Daria. Kontrowersje w świecie mody wzbudził kraciasty płaszcz, który prezentuje modelka - jego materiał nasuwa skojarzenia z tanimi, bazarowymi torbami na zakupy. Ciekawe, czy taki efekt chciała osiągnąć Phoebe Philo

ZOBACZ kampanię Céline na sezon jesień-zima 2013 >>

Iga Budzikowska