Czyżby Gvasalia planował zrobić sobie przerwę od projektowania ubrań? Gruzin, który dwa lata temu zorganizował pokaz mody w McDonald's na Polach Elizejskich, wprowadza na rynek własnego burgera.

Vetements będzie sprzedawać wegetariańskie burgery

W ramach inauguracji sezonu jesień-zima 2021, marka wprowadza na rynek własny zestaw z burgerem w roli głównej. Wegetariański posiłek będzie podawany z frytkami i lemoniadą w opakowaniu z charakterystycznym logo marki.

Jak informuje Vetements, każdy burger będzie przygotowany przez „wyszkolonych rzemieślników” przy użyciu składników najwyższej jakości, co czyni go o wiele lepszym niż typowe kanapki.

Zestaw składający się z burgera, frytek i lemoniady będzie dostępny wyłącznie w moskiewskim concept store KM20. Aby go zdobyć, trzeba nie tylko szybko dotrzeć do stolicy Rosji (przewidziano produkcję 2000 sztuk), ale także zarezerwować stolik w słynnym KM20.

Zapytany o to, czy zmienia branżę, Gvasalia odpowiedział: ,,Dlaczego nie? Zawsze szukamy alternatywnych sposobów działania. To jedynie początek. W tym roku w wielu krajach pojawią się jeszcze bardziej ekscytujące premiery, i to nie tylko jedzenia". Czym jeszcze zaskoczy nas Gruzin? 

Warto wspomnieć, że właścicielka KM20, Olga Karput jest fanką Vetements od momentu debiutu marki w 2014 roku. Podobno wegetariański burger w jej kawiarni był nie tylko bestsellerem, ale również ulubionym daniem współzałożyciela Vetements, Gurama Gvasalii. W nowej odsłonie kanapki pojawiają się dodatkowo grzyby portobello i ser.

Karput została także twarzą kampanii burgera Vetements.

Balenciaga na pokazie Gucci? Zobacz jubileuszową kolekcję Alessandro Michele ,,Aria"