“Find Your G-NIUS" to nowoczesna parafraza sentencji "follow your dreams", która mgliste pojęcie marzeń zastępuje konkretną i mocną wartością, jaką jest pasja.

Dziś marka przedstawia nową interpretację poszukiwania geniuszu, osadzając swoje produkty w bardziej streetowo-lifestylowej przestrzeni. Ponownie corem komunikacyjnym czyniąc wideo, w którym poznajemy 5 nowych bohaterów G-TYPES of Mind. Poza zdobywcą Fryderyka, producentem muzycznym Spisek Jednego, w filmie zobaczymy również wielokrotnie nagradzanego tatuatora Usmy Vuitton, kapitana drużyny streetballowej Wojtka Gaca, ilustratora i pasjonata skateboardingu Radka Bączkowskiego oraz kapitankę drużyny Panthers Softball - Emilię Kozioł. 

W 2021 roku marka po raz pierwszy zaprezentowała nową linię komunikacji w claimie “Find Your G-NIUS", której bohaterami uczyniła polskie twarze reprezentujące ekstremalne pasje. Bartek Przedwojewski - były strażak i Mistrz Świata Biegów Górskich, Tomasz Kurczaba – podróżnik polarny i fotograf, i wreszcie Hubi x Kubi, czyli kolektyw ekstremalnych zajawkowiczów z Podhala. Filarem kampanii był storytellingowy wideo marketing, który ustami bohaterów opowiadał historię na styku pasji i zegarków G-SHOCK.

Nowa kampania towarzyszy premierom nowych modeli zegarków: G-SHOCK METAL GM-2100, klasyk od G-SHOCK, czyli “stalowa kostka” model GMW-B5000, G-SHOCK GWG-2000 z kolekcji MASTER OF G, G-SHOCK GA-2100 z najcieńszą kopertą Carbon Core Guard- CasiOak z kolekcji G-SHOCK ORIGINAL oraz kobieca odsłona “okatagonu” - G-SHOCK GMA-S2100. 

Wideo promo jest już dostępne na kanale marki na YouTube. Więcej informacji o kampanii Find Your G-Nius i marce G-SHOCK dostępne jest na dedykowanej kampanii stronie www.