Setki wykonanych makijaży, tysiące pomalowanych paznokci, ponad 500 stylizacji fryzur! Podczas 3 dni minionego Sephora Trend Report – corocznego święta trendów – sztab makijażystów z całej Polski oraz różnych stron świata, a także stylistów fryzur i paznokci, upiększał klientki warszawskiej Arakdii. Na imprezie Sephora nie zabrakło też zaprzyjaźnionych gwiazd, które wraz z ekspertami i gośćmi specjalnymi, odkodowały trendy sezonu jesień-zima 2015/2016.

Tegoroczny Sephora Trend Report zaskoczył wszystkich odwiedzających aż 16 stanowiskami serwisowymi. Podczas 3 dni klientki korzystały z bezpłatnych spotkań z ekspertami marek Burberry, Dior, Estée Lauder, Marc Jacobs Beauty, Smashbox. Fankom piękna i światowych trendów bezpłatne makijaże w trendach hollywoodzkiego konturowania, świetlistego baby face oraz zmysłowego smoky eye, wykonywały makijażystki Sephora. Na panie czekali również styliści fryzur Bumble & Bumble, którzy serwowali looki prosto z międzynarodowych pokazów, oraz 2 stanowiska malowania paznokci w modnych w tym sezonie wiśniowych czerwieniach, zieleniach khaki oraz geometrycznych wzorach, przygotowanych wraz z marką Formula X.

W sobotę 3 października makijaże proponowane przez światowe marki na sezon jesień-zima przedstawili podczas spotkania z mediami międzynarodowi goście specjalni: Jeffrey English (makijażysta Sephora PRO Beauty Team USA) a także Will Marherbe (Smashbox), Clare Read (Burberry International Expert Runway Make-up Artist), Krzysztof Nadziejewiec (Dior), Dariusz Kotarski (Estée Lauder) oraz Dariusz Budzikur (Make up Artist Marc Jacobs Beauty represented by Mokotowska Art & Models).

Na specjalnym, sobotnim spotkaniu w Arkadii, nie zabrakło gwiazd zaprzyjaźnionych z Sephora – pojawiły się: Helena Norowicz, Kamila Szczawińska, Natalia Klimas, Katarzyna Zielińska, Zosia Ślotała oraz Patrycja Kazadi. Podczas spotkania z makijażystami światowych marek oraz redaktor naczelną Viva! Moda – Agnieszką Ścibior – zebrane panie odkodowały najgorętsze trendy sezonu w świecie piękna i mody.

Tegoroczną nowością przygotowaną dla klientek Sephora, była też „Wyspa olfaktoryczna”, w której podczas specjalnych warsztatów z senselierem – Martą Siembeb, odkryć można było to, w jaki sposób wyrazić siebie poprzez zapach, a także poznać główne nuty tegorocznych trendów w zapachach m.in. poszukiwanie indywidualizmu, kwiatową kobiecość oraz zdecydowane, męskie nuty dzikiej natury, które odnaleźć można np. w nowościach zapachowych od Kenzo, Hugo Boss, Givenchy, Burberry, Karla Lagerfelda, Pacco Rabbane i Trusardi.