Nie mylicie się jeśli macie wrażenie, że gdzieś ją już widzieliście. Mowa o kampanii Burberry na sezon wiosna-lato 2016. Jej pierwszą odsłonę mogliście już bowiem podziwiać na... Snapchacie (zobaczcie>>)! Mario Testino sfotografował modeli w ubraniach brytyjskiego domu mody za pośrednictwem tej aplikacji. Jak się za pewne domyślacie, można było ją było oglądać jedynie przez 24 h. Dlatego powstała druga, bardziej "trwała" wersja reklamy. Za zdjęcia odpowiadał także sam Testino, a przed jego obiektywem stanął podobny skład jak poprzednio: Ruth i May Bell, Dylan Brosnan (syn Pierce'a Brosnana), Misha Hart, Eliza Fairbanks i Bella Yentob. Efektem sesji jest seria bardzo rozświetlonych, studyjnych zdjęć. Cała uwaga jest na nich skierowana dodatkach (np. plecakach) i kultowych trenczach Burberry. Dlaczego? Bo modele nie mają na fotografiach na sobie nic więcej...

Kampania Burberry wiosna-lato 2016 - GALERIA>>