Media społecznościowe coraz bardziej zmieniają oblicze mody. Jeszcze niedawno szokowały castingi na modeli przeprowadzane za pośrednictwem Instagama (pamiętacie akcję Marca Jacobsa?), teraz to już prawie norma. Zresztą sam Instagram powoli zaczyna być passé. Coraz chętniej sięgamy za to po Snapchat. Ten fakt wykorzystał Christopher Bailey i swoją najnowszą kampanię dla Burberry postanowił stworzyć i pokazać właśnie za pomocą tej aplikacji. Do współpracy zaprosił samego Mario Testino, który tym razem sięgnął nie po aparat, a po smartfona. Przed jego telefonem stanęła grupa modeli w składzie: Hayett Belarbi McCarthy, Misha Hart, Ruth Bell, May Bell, Eliza Fairbanks, Liam Gardner i Louie Johnson. Testino publikował zdjęcia na Snapchacie od razu po ich wykonaniu i tak powstała kampania brytyjskiego domu mody na sezon wiosna-lato 2016. Oczywiście na profilu Burberry można ją oglądać tylko przez 24h od jej nagrania.

Pierwsza kampania stworzona za pomocą aplikacji Snapchat: Burberry - GALERIA>>