Kilka miesięcy temu pisaliśmy o tym, że Diane Kruger została nową ambasadorką kosmetyków ChanelTa informacja nie była dla nas wielkim zaskoczeniem, Kruger należy przecież do przyjaciółek Karla Legerfelda, jest także jedną z najbardziej stylowych kobiet w show biznesie. Nie mieliśmy jednak pojęcia, jak będzie wyglądała kampania oraz o jakie dokładnie produkty chodzi. Wiedzieliśmy jedynie, że autorem fotografii będzie Peter Lindbergh.

Nasza cierpliwość została nagrodzona - Diane Kruger promuje nową linię produktów pielęgnacyjnych, które są "dostosowane do rytmu biologicznego każdej kobiety". Chanel proponuje rytuał pielęgnacyjny mający na celu przywrócenie zdrowej skóry bez względu na nasz styl życia. Gama składa się z trzech buteleczek - Le Jour (na dzień), La Nuit (na noc) i Le Weekend (na weekend):

- Le Jour to połączenie ekstraktu z Jaśminu i Kwasu Salicylowego. Emulsja ma stymulować naturalne mechanizmy autoregeneracyjne skóry, działa również oczyszczająco.

- La Nuit pomaga w regeneracji skóry, jednocześnie ją koi i chroni. W skład wchodzi ekstrakt z Kadzidła Frankońskiego oraz stopniowo uwalniany kwas hialuronowy.

- Le Weekend, czyli woda z róży majowej i kwas glikolowy to "delikatna kuracja oczyszczająca, przygotowująca skórę do wyzwań nadchodzącego tygodnia".