Superplastic x Gucci - najnowsza współpraca

Nowy rok, nowa współpraca. Tym razem przyszedł czas na połączenie sił Gucci i Superplastic. Producent zabawek, Superplastic, po raz pierwszy ujawnił wiadomość na temat współpracy na swojej stronie internetowej, gdzie szczegółowo opisał "super tajną współpracę między Janky, Guggimonem i ich ulubionym domem mody, Gucci”. Marka opublikowała również na Instagramie oficjalną informację na temat nowego projektu z gigantem mody luksusowej

Witamy w rodzinie - marka napisała na Instagramie

Udostępniony na Instagramie gif od Superplasic przedstawia fale w kolorze różowym, pomarańczowym i żółtym, które poruszają się pod logo obu marek. W podpisie widnieje także link, a ten kieruje fanów do pobrania oficjalnej aplikacji mobilnej Gucci. Szczegóły współpracy nie zostały jeszcze ujawnione i dopiero okaże się, co pociągnie za sobą ta inicjatywa. Na pewno możemy spodziewać się czegoś cyfrowego, np. wejścia na rynek NFT, dzięki specjalnie wykonanym przedmiotom marki Gucci oraz figurkom kolekcjonerskim marki Superplastic, typu kot Junky czy królik Guggimon.

 

Czym jest marka Superplastic?

Superplastic jest czołowym światowym twórcą zabawek i odzieży od projektantów. Amerykańska marka założona przez Paula Budnitza stworzyła dwie charakterystyczne postacie - królika Janky'ego i kota Guggimon'a. Firma koncentruje się na produkcji wirtualnych i syntetycznych figurek supergwiazd i nadawaniu im własnej tożsamości. Marka współpracowała już z takimi gigantami czy osobistościami, jak J. Balvin, Fortnite, Gorillaz, Rico Nasty, Louis Vuitton, czy nawet Epic Games (przedsiębiorstwem zainteresowała się nawet marka Balenciaga).