Ulubienice Brytyjczyków wystąpiły razem w wiosennej kampanii Burberry u boku debiutującego Romeo Beckhama. W 9. numerze LOVE dwie brytyjskie muzy pozują razem kilkakrotnie. Jednak to Cara jest bardziej rozpoznawalna, notowana w rankingu TOP 50 models.com i dominuje także na kartach LOVE. Gdy Edie zaczynała karierę w 2008 r., szał na social media dopiero się rozkręcał. Cara, promowana przez Christophera Bailey od 2011 r., perfekcyjnie wykorzystała Twittera i Instagram, żeby stać się najbardziej popularną dziewczyną Wielkiej Brytanii. Oczywiście, specyficzne minki i nadmiar energii również nie były tu przeszkodą.

Romeo Beckham, Edie Campbell i Cara Delevingne w kampanii Burberry w-l 2013

W wiosenno-letnim numerze LOVE Carapojawia się aż w siedmiu sesjach, w tym okładkowej duetu Mert & Marcus! Jak przystało na "Clean Issue", gwiazdy numeru zostały sfotografowane w wannie. Czytelnicy mogą wybrać pomiędzy wydaniami z Carą,Kate Moss,ChloeMoretz. W środku numeru brytyjska top modelka pozuje także do czarno-białych portretów w studiu, stylowych zdjęć na ulicach Nowego Jorku i Liverpoolu oraz do półprywatnych zdjęć pokazujących, co robi w wolnym czasie.

Wszystkie twarze Cary znajdziecie w GALERII.

A na deser Cara śpiewająca z playbacku wstroju Kobiety-Kota: