Ponad 406. tysięcy obserwujących na Instagramie ma wirtualna osobowość Noonoouri. Jednak to nie wszystko! Modelka IMG ma na swoim koncie kampanie dla Diora, Balenciagi i Valentino oraz okładkę rumuńskiego ELLE. Na Instagramie demonstruje, jak paraduje w projektach luksusowych marek ramię w ramię z Duą Lipą, czy Chiarą Ferragni.

 

 

 

 

Wirtualna influencerka podpisała niedawno kontrakt również z Warner Music. Wytwórnia postanowiła nadać jej głos stworzony przez AI – sztuczną inteligencję. Już z początkiem września wydała swój debiutancki numer „Dominoes”, który jest dostępny na wszystkich platformach streamingowych, a teledysk do niego można obejrzeć na YouTube.

 


Noonoouri ma 18 lat, pochodzi z Monachium (Niemcy) i jako osobowość wyłącznie internetowa, świetnie sobie radzi. Czy czeka nas więcej awatarów w świecie mody? A może i my będziemy budować tak swój wizerunek – wyłącznie w sieci? Czas pokaże, a my trzymamy kciuki za wirtualną fashionistkę.