Z rozmarzonym wzrokiem wertujecie kalendarz, nie mogąc  doczekać się wakacyjnego urlopu? Twórcy nowej kampanii Mohito postanowili umilić nam czas oczekiwania na upragnioną podróż i porwać nas na egzotyczne Bali. Tropikalny krajobraz indonezyjskiej wyspy efektownie wyeksponował wyrazistą paletę barw, fantazyjne, etniczne printy oraz zwiewne, typowo letnie tkaniny odgrywające pierwsze skrzypce w kolekcji wiosna-lato 2019

Tym razem projektanci Mohito proponują nam między innymi elegancki garnitur z szortami zamiast klasycznych cygaretek, wzorzystą slip skirt, dzianinowy top z nieszablonowym detalem, lejące spodnie z szerokimi nogawkami i modny kombinezon efektownie wiązany na szyi. Stałe klientki polskiej marki jak zawsze liczyć mogą również na szeroki wybór zwiewnych, romantycznych sukienek ozdobionych zmysłowymi dekoltami, rzeźbiarskim drapowaniem, bufiatymi rękawami i artystycznymi haftami. Kokieteryjne wycięcia i zaskakująca asymetria w obiektywie Aldony Karczmarczyk z jednej strony nabierają orientalnej tajemnicy, z drugiej, szykownej ponadczasowości. Kolorystyka? Soczyste odcienie sorbetów owocowych harmonijnie miksują się tu z mocnymi kolorami ziemi i subtelną ponadczasową bielą.

Nowa kolekcja Mohito obfituje także w inspirowane światowymi wybiegami akcesoria. Królują najmodniejsze w tym sezonie słomkowe kapelusze z rondem w wersji XXL, plecione paski i wiklinowe torebki oraz biżuteria z muszelkami. Dodatki te, chociaż w wyraźnie wakacyjnym anturażu, doskonale poczują się także na co dzień w biurze.
 

Fotograf i Reżyseria: Aldona Karczmarczyk
Operator: Michał Palikot
Modelka: Hanna Juzoń / Model Plus
Makeup: Aga Wilk
Włosy: Piotr Wasiński
Stylizacje: MOHITO
Produkcja: Van Dorsen Artists