33-letnia Michelle Williams, najlepiej znana z filmów "Tajemnica Brokeback Mountain" i "Mój tydzień z Marylin", została twarzą najnowszej kampanii promującej torebki Louis Vuitton. Przypomnijmy, że luksusowa marka chlubi się tym, że do swoich kampanii angażuje gwiazdy największego formatu. W poprzednich sezonach u Louis Vuitton widzieliśmy takie aktorki jak Scarlett Johanson, Uma Thurman czy Angelina Jolie.

W kampanii na sezon jesień-zima 2013, Michelle Williams pozuje z torebkami W i Capucines. Są to nowe modele proponowane przez markę, a aktorka, od stóp do głów w Louis Vuitton z jesiennej kolekcji ready-to-wear, jest uosobieniem wytwornej elegancji. Krwistoczerwone usta, mocno podkreślone brwi i czarne paznokcie dodają stylizacji szyku. Peter Lindbergh jest autorem zdjęć do kampanii, które w magazynach pojawią się już w przyszłym miesiącu.

Michelle Williams w kampanii Louis Vuitton, fot. materiały prasowe

Po kontrowersjach, które wywołały jakiś czas temu "zdjęcia-fałszywki", rzekomo promujące akcesoria Louis Vuitton w Polsce, możemy odetchnąć z ulgą. Twarzą ekskluzywnej marki została Michelle Williams, nie zaś polskie celebrytki. Aktorkapracuje obecnie nad filmową adaptacją powieści Irène Némirovsky "Francuska suita".


Iga Budzikowska