Zapomnijcie o sieci Reporter. W miejscu 50 sklepów marki znajdziecie już dziś szyld Medicine. Nowa marka wkracza na rynek ze stabilnym zapleczem biznesowym, ale też z bardzo dobrą kolekcją i supernowoczesną promocją. Debiut Medicine na rynku wspiera uruchomienie świetnie przygotowanej strony internetowej ze sklepem online (warto zajrzeć!) i kampanię zdjęciową autorstwa prestiżowego duetu Zuza Krajewska & Bartek Wieczorek. Kolekcje promuje też współpraca z młodymi artystami, między innymi Tomkiem Sadurskim, który stworzył grafiki do limitowanej linii koszulek.

Oferta nowej marki skierowana jest do osób w wieku 20-35 lat i ma odpowiadać ich stylowi życia - kolorowemu, miejskiemu, aktywnemu. Dużo tu kolorów, wzorów azteckich i kolonialnych, sportowych, ale i rockowych fasonów.

Nowa kolekcja jest już w sprzedaży w sieci salonów stacjonarnych, sklepie na stronie WearMedicine.com i sklepie ELLE.pl.

Lookbook Medicine jesień zima 2013 >>