Krótkometrażowy film, stworzony przez Levi’s® to historia przedstawiona z perspektywy najbardziej ikonicznego modelu spodni Levi's®, czyli 501. Przekształcany przez dziesięciolecia, dostosowujący się do aktualnego trendu, model 501 jest dziś tak samo aktualny jak w latach 60-ch.

„Kampania odnosi się do dziedzictwa Levi's®, trwałości i atrakcyjności dla każdego odbiorcy. Spodnie 501 Levi's® pięknie się starzeją, a dzięki możliwości customizacji stają się ciekawe dla kolejnych pokoleń. Jeansy są ponadczasowe i uniwersalne, a jednocześnie modne, niezależnie od dekady. To przesłanie jest bardziej istotne niż kiedykolwiek wcześniej, kiedy wszyscy zastanawiamy się, jak możemy przyczynić się do bardziej zrównoważonej mody," mówi Karen Riley-Grant, Global Chief Marketing Officer.

Kampania Buy Better, Wear Longer to zarówno apel, jak i obietnica Levi’s®. To przesłanie do konsumentów, aby bardziej świadomie podejmowali decyzję w kontekście wyboru odzieży, szukali sposobów na ponowne wykorzystywanie swoich ubrań tak długo, jak to możliwe. Jest to również zobowiązanie marki do kontynuowania pracy na wielu frontach, aby odpowiedzialnie zarządzać zasobami naturalnymi, wprowadzać innowacyjne metody projektowania i produkcji odzieży. To dążenie Levi’s® do tworzenia produktów pozostających w obiegu cyrkularnym oraz przekazywanie praktyk mających na celu przedłużenie żywotności odzieży. Klimat, konsumpcja i społeczność są podstawą naszego podejścia do zrównoważonego rozwoju, a Levi’s® pokazuje nam jak można wspierać tą wizję. Poprzez wprowadzanie m.in. nieszablonowych rozwiązań́ dotyczących zmniejszenia negatywnego wpływu na klimat, mniejszego zużycia wody, Levi’s® inwestuje w materiały takie jak Cottonized Hemp i Organic Cotton czy pionierską technologię Water<Less®. Marka uruchomiła platformę odsprzedaży SecondHand a w wybranych sklepach możemy skorzystać z usług krawieckich, aby nadać rzeczom drugie życie.

Co najważniejsze, marka Levi's® dzieli się swoją wiedzą i narzędziami z innymi, aby te zmiany miały szerszy zasięg.


Obecnie, Levi's kontynuuje współpracę z partnerami, takimi jak Fashion for Good i Ellen MacArthur Foundation, aby przemysł odzieżowy szedł bardziej w kierunku mody cyrkularnej a laboratorium badawczo-rozwojowe Levi's®, WellThread® nieustannie poszukuje nowych radykalnych sposobów produkcji odzieży, które mogą zmniejszyć jej wpływ na nasza planetę.

Kampania reklamowa „Buy Better, Wear Longer” obejmie wszystkie platformy społecznościowe Levi’s®. Aby rozprzestrzenić́ komunikat, z jak największym zasięgiem, Levi's® przedstawia również historie zeszłorocznych bohaterów: Xiye Bastidy, Melati Wijsen i Emmy Chamberlain, którzy są integralną częścią kampanii od momentu jej rozpoczęcia. To głos przyszłego pokolenia który walczą o istotne zmiany, zarówno dla planety jak i dla nas samych.

Więcej informacji na temat działań Levi’s® w zakresie zrównoważonego rozwoju można znaleźć na stronie https://www.levi.com/US/en_US/features/sustainability.