"Październik jest miesiącem raka piersi. W tym szczególnym okresie warto przypominać oraz szerzyć wiedzę na temat profilaktyki oraz wczesnej diagnostyki onkologicznej. Rak jest zaliczany do grupy chorób cywilizacyjnych, które mogą rozwinąć się zarówno na skutek predyspozycji genetycznych, jak i czynników środowiskowych" - przypomina marka KEVIN.MURPHY i podkreśla:

Każdego roku diagnozę raka piersi słyszy prawie 20 tysięcy kobiet, a ilość zachorowań wciąż wzrasta. Dlatego warto pamiętać, że tak samo ważna jak wczesna diagnostyka, jest profilaktyka związana z prowadzeniem zdrowego stylu życia.  

W tym roku po raz kolejny KEVIN.MURPHY swoimi różowymi produktami nie tylko wspiera kobiety chore na raka piersi, ale przede wszystkim edukuje i przypomina o wczesnej diagnostyce. 

A jest ona niezwykle ważna - wcześnie wykryty rak piersi może być całkowicie wyleczalny. Diagnostyka powinna zacząć się więc w naszej własnej łazience. Samobadanie powinnyśmy wykonywać przynajmniej raz w miesiącu, a USG piersi raz do roku. Zaleca się, by kobiety powyżej 50 roku życia wykonywały badanie mammograficzne średnio co 2 lata. Te z nas, u których ta choroba pojawiła się w najbliższej rodzinie i dodatkowo są obciążone czynnikiem genetycznym, mammografię powinny wykonywać każdego roku naprzemiennie z rezonansem magnetycznym.

Dbaj o siebie

Tak zwyczajnie. Każdego dnia. Ostatnie miesiące uświadomiły nam wszystkim, że nasze zdrowie i zdrowie naszych bliskich jest absolutnie najważniejsze. Żyjemy zbyt intensywnie, w ciągłym pośpiechu i stresie, nie dbamy o to co jemy, rzadko uprawiamy sport i większość czasu w ciągu dnia spędzamy przed komputerem. A dbanie o swój komfort psychiczny to bardzo ważny element profilaktyki zdrowotnej, który pomaga nam budować w sobie wewnętrzną siłę, dlatego w każdym momencie życia warto szukać równowagi pomiędzy karierą, pracą, ambicjami oraz życiem prywatnym, zdrowiem i odpoczynkiem, nawet jeśli na początku jest to bardzo trudne. 

KEVIN.MURPHY RÓŻOWA SIŁA

KEVIN.MURPHY po raz kolejny pomaga, edukuje i wspiera kobiety w tym szczególnym miesiącu. Przez cały październik, w ramach kampanii RÓŻOWA SIŁA, marka za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych, będzie edukować w zakresie wczesnej diagnostyki oraz propagować zdrowy styl życia i siłę pozytywnego myślenia jako czynników zapobiegających chorobie. W akcję zaangażowała się także dr. n. med. Beata Adamczyk - chirurg onkolog reprezentująca Wielkopolskie Centrum Onkologii, która opowie o najważniejszych aspektach profilaktyki. 

Amazonki 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez KEVIN.MURPHY Polska (@kevinmurphy_polska) Paź 1, 2020 o 7:36 PDT

Kampania RÓŻOWA SIŁA nie mogłaby zaistnieć bez kobiet. Jej ważną częścią są spotkania z czterema Amazonkami - sylwetka każdej z nich zostanie przedstawiona w październiku na profilach społecznościowych KEVIN.MURPHY. Dodatkowo Amazonki przez cały październik będą aktywnie udzielać się na kontach społecznościowych marki, prowadząc między innymi transmisje live z ekspertami: dietetykiem, fizjoterapeutą, instruktorkami jogi. Wszystko po to, by nauczyć kobiety jak w trudnych momentach dbać także o sferę psyche, która odgrywa bardzo ważną rolę w walce z chorobą. Kampania ma na celu również wsparcie Federacji Stowarzyszeń Amazonki. Część dochodu z październikowej sprzedaży wszystkich produktów KEVIN.MURPHY w różowych opakowaniach, zostanie przekazana na rzecz Amazonek. Wszystko po to, by nagłośnić problem występowania raka piersi, edukować i wspierać. 

W ramach kampanii do sprzedaży trafił także zestaw POSITIVELY.PINK z serią ANGEL oraz z wyjątkową apaszką, specjalnie zaprojektowaną przez twórcę marki, stylistę fryzur, Kevina Murphy. Umieścił on na apaszce pozytywne przesłanie - dla wszystkich walczących z chorobą oraz wspierających profilaktykę raka piersi. Dodatkowo wszystkie produkty w charakterystycznych różowych opakowaniach będą dostępne w promocyjnej cenie. Wśród nich znajduje się m.in. uwielbiana linia ANGEL do włosów cienkich i delikatnych, świetna PLUMPING do włosów wypadających oraz takie bestsellery jak spray oraz lotion ANTI.GRAVITY, pudrowy lakier DOO.OVER, a także kuracja regenerująca STAYING.ALIVE.  

Produkty biorące udział w akcji znajdziecie na www.hair2go.pl oraz w wybranych salonach. Więcej informacji na www.kevinmurphy.pl