Modowe Yin i Yang

Markę tworzą trzy kobiety dobrze znane w polskiej branży mody - Kama Bojarczuk, Ewelina Wydra i Monika Kapłan, która przez lata tworzyła strategie marketingowe dla największych polskich marek odzieżowych. "Po kilku latach pracy dla Reserved / LPP postanowiłyśmy spróbować swoich sił we własnym, autorskim projekcie" opowiadają założycielki This Is Commitment. Nie chciały robić jednak zwyczajnej marki, więc na warsztat wzięły to, co jest im szczególnie bliskie: sport. "W modzie inspiruje nas cykliczność, a w jodze stan stałości. Jak w koncepcji Yin i Yang: wszystko jest jednocześnie stałe i cykliczne" opowiadają Kapłan, Bojarczuk i Wydra, którym udało się połączyć te dwa inspirujące światy w jeden.

This Is Commitment to odzież sportowa, którą z powodzeniem można nosić tak samo na siłownię czy salkę jogi, jak i na co dzień.

Legginsy świetnie sprawdzają się podczas treningu na macie, ale wyglądają też dobrze w połączeniu z marynarką czy kurtką, a top odnajdzie się także - jak przekonują same założycielki - w kontekście biznesowym. Każdy z elementów z kolei świetnie uzupełni codzienną garderobę o wygodne, proste, kolorowe i nostalgiczno-nowoczesne ubrania i dodatki. Sekret tej uniwersalności jest prosty: Commitment z założenia chce być społecznością aktywnie żyjących kobiet - bardzo różnych i podążających własnymi ścieżkami - które pod koniec dnia można spotkać na wspólnej sesji jogi, gdzie szukają równowagi i zdrowego dystansu do świata. Poza tym nie jest im obca świadomość tego, jak ważna są jakość tkanin i wykonania, recykling, zrównoważona produkcja i ekologiczne podejście do świata.

Najmodniejsze marki sportowe, które uwielbiają modelki i gwiazdy. Ich ubrania noszą Alexa Chung, Rosie Huntington-Whiteley, Gwyneth Paltrow, Gigi Hadid czy Elsa Hosk>>

Pierwsza kolekcja This Is Commitment / mat. prasowe

Nostalgia w służbie zrównoważonego rozwoju

To, co wyraźnie odznacza się w przypadku tej marki, to także nostalgia i poszukiwanie inspiracji w spektakularnej sportowej symbolice krajów byłego bloku wschodniego - widocznej dekady temu podczas olimpiad szkolnych, parad sportowych, gimnastyki rytmicznej. Ten styl założycielki marki przenoszą w luźny sposób do czasów współczesnych. "Podoba nam się nonszalancka elegancja związana z dyscyplinami sportowymi minionych dziesięcioleci. Trochę je idealizując, przywołujemy najmilsze wspomnienia z dzieciństwa lub historie opowiadane przez naszych rodziców i dziadków. Pochodzimy z Europy Wschodniej, więc naszą przeszłość cechuje znaczna powściągliwość estetyczna, przy czym jedynym kanonem piękna był… jedyny dostępny kanon piękna" czytamy o początkach marki na jej stronie.

Nazwa zobowiązuje. This Is Commitment za główny cel stawia sobie lokalny i zrównoważony rozwój, dlatego ubrania marki powstają w 100% w Europie, a gdzie tylo jest to możliwe - wybierane są naturalne i ekologiczne opcje. Do tego ubrania mają wysoką jakość, która sprawia, że są "długotrwałym zobowiązaniem" oraz... uczciwą cenę (wyższą od tych w sieciówkach, ale wciąż bardzo przystępną - szczególnie zwracając uwagę na jakość i to, że ubrania nie są sezonowe i można je nosić cały rok). Co znalazło się w takim razie w pierwszej kolekcji? Aż 52 elementy, wśród których znalazły się między innymi miękkie bluzy z figurami gimnastycznymi i słynnym "Ommm", plisowane spódnice, proste body i krótkie sportowe topy, kardigany na guziki, koszulki polo, spodnie dresowe, legginsy i bermudy. A wszystko to w określonej palecie barw: bieli, czerni, intensywnym niebieskim, beżu i akwamarynie. Warto dodać, że cała produkcja realizowana jest w Polsce. Sportowa linia bezszwowa powstała z recyklingowanego poliamidu, część kolekcji to tak zwane materiały "dead stock", co więcej - nie brakuje też szlachetnych surowców, takich jak jedwab, wełna merynosa i skóra. 

Maty do jogi. Najpopularniejsze i najlepsze akcesoria do uprawiania jogi. Na co powinniśmy zwrócić uwagę przy wyborze maty?>>

Zajrzyjcie koniecznie do naszej galerii: mamy dla Was zdjęcia wszystkich sportowych ubrań i dodatków This is commitment>>