Marka Alexander McQueen nie zawiodła. Kampanie marki co sezon przyciągają uwagę i budzą mieszane uczucia. Najnowsza nie odbiega w tej kwestii od wszystkich poprzednich. W tym sezonie postawiono na wyraźne nawiązania do katolicyzmu oraz Królowej Elżbiety I. Trzeba przyznać, że domy mody raczej rzadko sięgają po inspiracje do epoki elżbietańskiej. 

Kolekcję na jesień-zimę 2013 promuje modelka Edie Campbell. Brytyjka znana jest ze współpracy m.in. z BurberryMarc Jacobs, Jil SanderCacharelLanvin, oraz z Karlem Lagerfeldem. Ciężko jest jednak rozpoznać Edie na zdjęciach, ponieważ na jej głowie zainstalowano osłonę twarzy wysadzaną perłami.

W obiektywie Davida Simsa, to niezwykłe kreacje grają główną rolę. Bogato zdobione i misternie haftowane suknie przykuwają wzrok. Niepokojący, mroczy klimat kampanii hipnotyzuje. Ciekawe, czy celebrytki wybiorą na czerwony dywan suknie w stylu Królowej Dziewicy?

Jeżeli fascynuje Was trend proponowany przez markę Alexander McQueen, warto oberzeć film "Elisabeth: Złoty Wiek". Cate Blanchett w roli Królowej olśniewa i inspiruje! 

ZOBACZ najnowszą kampanię Alexander McQueen na jesień-zimę 2013 >>

Iga Budzikowska