Czego się nie dotknie zamienia w złoto. Rihanna odnosi sukcesy na rynku fonograficznym, była także królową Instagrama, dopóki nie usunięto jej dwa razy konta. Co więcej, kolekcje ubrań dla River Island i linie kosmetyków M.A.C. sygnowane jej imieniem sprzedały się w rekordowym tempie. Słynna Barbadoska postanowiła kuć żelazo póki gorące i niedawno złożyła wniosek z prośbą o zatwierdzenie znaku towarowego oraz marki o nazwie "Fenty". Dla niewtajemniczonych - tak brzmi nazwisko wokalistki.

Jak podaje serwis swaggernewyork.com, a za nim inne media, Rihanna zamierza zastrzec produkty związane z branżą mody oraz urody. Już teraz, w wyszukiwarkach logotypów, czy spółek można znaleźć pierwsze ślady "FentyApparel", "FentyBeauty", "FentyClothing", "FentyCosmetics", "FentyFace", "FentyIntimates", "FentyLingerie", "FentyMakeUp", "FentyNails", "FentySwim", "FentySwimwear", "FentyCorp", "Robyn", Fenty 88", a także "Rhi Rhi".

Czy powodzenie Riri w projektach ze znanymi markami automatycznie przejdzie na jej własną firmę? Część fanów zapewnie chętnie kupi ciuchy i preparaty kosmetyczne od Fenty, ale jak pokazała już historia, to nie jest takie pewne. Beyonce, Jennifer Lopez, Kanye West - oni także próbowali swoich sił jako właściciele marek i niestety większość z nich polegla...

08.08.2014

AKTUALIZACJA, 24.06.2015

Plotka sprzed prawie roku okazała się prawdziwa! Marka Rihanny będzie nazywać się $CHOOL KIlls™. Jak podaje ELLE UK, brand ma prawa do sprzedawania odzieży oraz produktów ze skóry (buty, torebki). Niestety, nie znamy jeszcze daty premiery pierwszej kolekcji. 

Czekamy na więcej informacji!