Najnowsza kolekcja Bohoboco to ubrania stworzone z myślą o zabieganej współczesnej kobiecie, która pomimo wielu zajęć ma wyglądać modnie i stylowo. Klasyki marki, takie jak miękkie kaszmirowe swetry czy oversizowe płaszczeMichał Gilbert Lach i Kamil Owczarek uzupełnili wyrazistymi dodatkami: dużymi shopperami, skórzanymi paskami i wygodnymi listonoszkami.

Czytaj też: Playlista ELLE.pl: BOHOBOCO >>>>

Lach i Owczarek zadbali o to, żeby proste kroje ubrań nie tylko zapewniały współczesnej kobiecie wygodę, ale także wyglądały świeżo i ciekawie. W kolekcji odnajdziemy więc zaskakujące połączenia faktur i kolorów. To właśnie one nadają modowego twista asortymentowi, z którego znana jest marka. Zwróćcie uwagę na przykład na sukienki - projektanci zestawili w nich matowe i błyszczące tkaniny. W wielu lookach pojawiają się basicowe czarne, przyległe golfy. Z kolei konstrukcja ubrań, ich marszczenia i zakładki nawiązują do architektury współczesnych miast. 

Czytaj też: "Kiedy moda zmieniła Twoje życie?" - BOHOBOCO >>>>

Całość kolekcji powstała we współpracy marki Bohoboco z POP UP GRUPA. Zadaniem strategiczne-kratywnego kolektywu będzie opracowanie długofalowej strategi marki, która ma posłużyć do ekspansji brandu na rynki zagraniczne. Koordynacją wspólnych działań ze strony klienta zajmuje się Michał Gilbert Lach, a od strony POP UP GRUPA Olka Kuźmierczak, Agnieszka Polkowska oraz Kaja Dobrzyńska.