Gdy podróż do Francji musi poczekać, polecamy wybrać się do Flora Point w Warszawie. Podobnie jak Paryż, w okresie Bożego Narodzenia wnętrze sklepu przemienia się w świąteczne miasteczko rodem z bieguna północnego, a metamorfoza, którą przechodzi, wywołuje uśmiech na twarzach zarówno dzieci, jak i dorosłych. 

Bistro „Paradis” - świąteczny Paryż w Warszawie

Bistro „Paradis” / Mat. prasowe

W tym roku właściciele Flora Point przeszli samych siebie. Od 4 grudnia klientów sklepu wita bistro „Paradis” - przestrzeń, która niemal do złudzenia przypomina prawdziwą małą, francuską restaurację. Kolorystyka, materiały, meble, dodatki - w każdym elemencie projektu widać dbałość o szczegóły. 

Bistro „Paradis” / Mat. prasowe

Bistro „Paradis” jest efektem współpracy marki Ceramika Paradyż ze światowej sławy fotografem Marcinem Tyszką, którzy wspólnymi siłami odtworzyli nie tylko wnętrza, ale także niepowtarzalną atmosferę panującą w paryskich lokalach gastronomicznych. To miejsce, w którym możemy odpocząć podczas zakupów, a przy okazji zasmakować Francji - jej stylu życia, designu i oczywiście kuchni (ze względu na porę roku, prym wiodą rozgrzewające zimowe herbaty, kawy czy gorąca czekolada).

To miejsce jest jak z bajek w klimacie dawnego Paryża, gdzie bardzo wiele barów jest wykonanych z ceramiki (...) - powiedział o projekcie fotograf.

Marcin Tyszka / Mat. prasowe

Płytki ceramiczne - materiał o wszechstronnym zastosowaniu

Stworzenie charakterystycznej przestrzeni we francuskim stylu nie byłoby możliwe, gdyby nie marka Ceramika Paradyż, która słynie z nieszablonowych projektów i kreuje trendy we wzornictwie przemysłowym. Do aranżacji wnętrza wykorzystano płytki ceramiczne z kolekcji Neve Creative by Maja Ganszyniec, inspirowanej europejskim Bauhausem.

Bistro „Paradis” / Mat. prasowe

Dziękuję Marcinowi i właścicielom Flory za zaufanie i zaproszenia nas do tego projektu. Dziękuję mojemu zespołowi za ciężką pracę, dzięki której wprowadzamy odwiedzających naszą strefę gości w iście świąteczny klimat. A to dopiero początek naszej wspólnej podróży. Produkty Ceramiki Paradyż to nie tylko łazienki. Doskonale sprawdzą się w salonach, ogrodach, obiektach inwestycyjnych, elewacjach czy jako blaty kuchenne, czego nasze zimowe bistro jest najlepszym przykładem - podsumowała współpracę Agata Brodzka, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż.

Bistro „Paradis” / Mat. prasowe

Świąteczne miasteczko we Flora Point to miejsce dla wszystkich, którzy kochają Boże Narodzenie, Paryż i piękne przedmioty. Oficjalne otwarcie tej magicznej przestrzeni odbyło się 4 grudnia, a odwiedzać można ją do końca roku.