Taylor Swift, amerykańska wokalistka, która ostatnio czego się nie dotknie to zamienia w złoto, jest gwiazdą nowej reklamy Apple Music. Platforma muzyczna, z którą związani są m.in. Drake, Pharrell Williams czy zespół Wildbirds & Peacedrums, wypuścił właśnie nowy spot, mający zachwalać darmową muzykę przez trzy miesiące dla nowych subskrybentów. W klipie zobaczymy jak Taylor biega po bieżni przy okazji rapując do singla Drake'a "Jumpman". Co dzieje się dalej? Musicie to już zobaczyć sami!

Co ciekawe, tuż przed premierą Apple Music, Taylor Swift napisała list otwarty skierowany do słynnego konsorcjum, w którym skrytykowała politykę firmy. A mianowicie, piosenkarka nie zgadzała się z tym, że przez okres darmowy artyści nie dostaną ani centa z tego, co dany użytkownik przesłucha. Na dodatek, jej ostatni album "1989" był niedostępny na serwisie streamingowym. Dzień po publikacji Swift, Eddy Cue (wiceprezes Internet Software & Services w Apple) ogłosił zmiany w regulaminie Apple Music na rzecz artystów. I tak Taylor pokazała jaką ma siłę w mediach oraz pogodziła się z marką.